پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
کد خبر: ۴۸۸۷۲
سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶

فکرشهر: مؤسسه «برند فایننس» مؤسسه‌ای مستقل است که در زمینه مشاوره به سازمان‌ها و شرکت‌های معتبر در جهت بالا بردن ارزش آن‌ها با راهکارهای مدیریتی کمک می‌کند. طبق تازه‌ترین آمار این مؤسسه، کشورهایی که ارزشمندترین برندها را در اختیار دارند، معرفی شده است. آمریکا با ارزش برند حدود ۲۶ تریلیون دلار در رتبه نخست و کشورهای چین و آلمان به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند. برند ایرانی در این رتبه‌بندی با پنج پله نزول نسبت به سال ۲۰۱۷ و با ارزش ۲۳۴ میلیارد دلار در رتبه چهل و چهارم جهان قرار گرفته است.

 

گرافیک: پدرام آقائی

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر