سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»/ در آستانه فصل بارش ها؛
فکرشهر: شهردار برازجان در گفتگو با فکرشهر گفت: با توجه به آغاز شدن فصل سرما، شروع بارش باران رحمت الهی و احتمال وقوع سیلاب های فصلی در برازجان حدود یک ماه گذشته لایروبی دره های فصلی، کانال ها و احداث دیوار حفاطتی در کنار پل ها شروع و اکنون به اتمام رسیده است...
کد خبر: ۴۸۸۷۹
سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰

فکرشهر: شهردار برازجان در گفتگو با فکرشهر گفت: با توجه به آغاز شدن فصل سرما، شروع بارش باران رحمت الهی و احتمال وقوع سیلاب های فصلی در برازجان حدود یک ماه گذشته لایروبی دره های فصلی، کانال ها و احداث دیوار حفاطتی در کنار پل ها شروع و اکنون به اتمام رسیده است.

 

به گزارش فکرشهر، محمد حسن محمدی با بیان اینکه در جهت محافظت از سازه برخی پل ها، پل های فاقد دیواره حفاظتی را در دستور کار قرار داده و دیواره حفاظتی احداث کردیم افزود: تقاطع بلوار شهید مزارعی و بهارستان در سال گذشته،  هنگام بارش باران مشکلات عدیده ای در عبور و مرور وسایل نقلیه و کسبه این منطقه ایجاد کرده بود؛ با احداث کانالی به طول ۲ متر در این مکان توانستیم این مشکل را حل کنیم؛ در حال حاضر این مکان هیچ مشکلی در خصوص عبور و مرور ندارد.

محمدی با اشاره به دیوار کشی و لایروبی کامل دره گرمسیری اظهار داشت: لایروبی دره ها و مسیل ها را از مناطق پایین دست و محروم شهر شروع کردیم به صورتی که در حال حاضر تمامی پل ها، دره ها و کانال های  مناطق علی آباد، حسین آباد تا خیابان الفتح به صورت کامل لایروبی انجام شده است.

 

شهردار برازجان از ریزش دیواره های برخی دره ها در سطح شهر خبر داد و افزود: برخی از دره ها که نیاز به دیواره داشتند را در اولویت قرار دادیم که اکنون دیوار کشی این دره ها به اتمام رسیده؛ برخی دره ها نیز که دیواره حفاظتی آنها ریزش کرده بود تک به تک دیوار کشی و ترمیم شده اند.

محمد حسن محمدی با اعلام اینکه اقدامات پل فاز یک امام، خیابان سیاسی نژاد نیز در حال اتمام است ادامه داد: لایروبی دره آردو انجام شده و قسمتی از ترمیم دیواره دره در دست اجرا است.

وی از اتمام فعالیت لایروبی دره ها و کانال های سطح شهر خبر داد و ادامه داد: امید است که شهروندان با رعایت حقوق شهروندی زباله های خود را در دره ها و کانال ها نریزند تا ان شاالله بتوانیم با همکاری شهروندان شهری زیبا داشته باشیم؛  سالی پر خیر و برکت و پر باران را برای تمام مردم شهرم آرزومندم.

 

 

 

نظرات بینندگان
قسمت اول
|
-
|
چهارشنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
 قسمت اول     در را که زدند من رفتم در را باز کردم. همسایه باغدار و چند خانه آنطرفی شون بود. باغ های گیلاس و آلبالو و هلو و زردآلو و شفتالو داشتند. سوغاتی آورده بود ؛  یک بشقاب بزرگ پر از بادمجان تازه چیده شده! گفت برگ سبزی است تحفه درویش من سوغاتی را تحویل نگرفتم و دستشو پس زدم. گفتم اینا از این جور چیزا نمیخورند. دلخور شد و رنچید و گفت:  سوغاتی هر چه که باشه را رد نمیکنند ؛بی معرفتی حساب میشه. دندون اسب پیشکشی را نمی شمرند دوست مرا یا کنه ای وه یه گردو پیک ی بو . گفتم ای راس میگی میخواسی از گیلاس و آلبالو و هلو میاوردی و یا زردآلو شفتالو اونم از نوع مرغوب و با کیفیتش نه چند دونه بادمجون و کدی گردنی و کلمنده و خیار کمبزه و خیار تهلو! یا مزد تموم یا منت تموم
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر