جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در آیین بیست و یکمین انتخابات شورای دانش آموزی مطرح شد:
فکرشهر - اسماء بوستانی: فرماندار دشتستان در آیین بیست و یکمین انتخابات شورای دانش آموزی که در دبستان عترت برازجان برگزار شده بود گفت: دانش آموزان همان گونه که در پیدایش و شکوفایی انقلاب اسلامی موثر بودند، در استمرار، قدرت و اراده در حاکمیت اداره این مملکت بزرگ نیز تاثیر گذار خواهند بود.
کد خبر: ۴۸۸۸۷
سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۲

فکرشهر - اسماء بوستانی: فرماندار دشتستان در آیین بیست و یکمین انتخابات شورای دانش آموزی که در دبستان عترت برازجان برگزار شده بود گفت: دانش آموزان همان گونه که در پیدایش و شکوفایی انقلاب اسلامی موثر بودند، در استمرار، قدرت  و اراده در حاکمیت اداره این مملکت بزرگ نیز تاثیر گذار خواهند بود.

به گزارش فکرشهر، ارسلان زارع با بیان اینکه  نقش شورای دانش آموزی علاوه بر تسهیل گر امورات مدرسه، تعامل سازنده مربیان با دانش آموزان و تاثیر نظرات دانش آموزن درپیشرفت مدرسه و جامعه بسیار مفید و ارزشمند است ادامه داد: امسال برای مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی  همه مردم به ویژه جوانان و دانش آموزان جشن می گیرند و این پیام را به جهانیان می رسانند که مردم ایران بر اساس اراده، نظر و دیدکاه خود، حاکمیت سلطه را از کشور بزرگ ایران برچیدند و نظام جمهوری اسلامی که بر اساس آراء و نظر مردم است را حاکم کردند.

زارع ادامه داد: این مهم در همه ارکان حاکمیت از صدر تا ذیل حکم فرما است، این حرکت ارزشمند را پاس می داریم و آرزو می کنیم این انتخابات که زمینه ساز تحقق مسوولیت پذیری، اعتماد به نقش آفرینی دانش آموزان است به شایستگی در همه مدارس به خوبی برگزار شود.

فرماندار دشتستان در پایان اظهار داشت: امید است در هفته های آتی شاهد پیشرفت دانش آموزان باشم و در جلسه ای که با حضور مسوولین مدارس خواهیم داشت شنونده نکات ارزشمند دانش آموزان باشم.

رییس آموزش و پرورش شهرستان دشتستان با بیان اینکه امروز روز به یاد ماندنی در عمر دانش آموزان مدارس کل کشور خواهد بود ادامه داد: یک فکر به تنهایی نمی تواند تصمیم کاملا صحیحی بگیرد؛ قطعا با خرد جمعی و هم فکری می توانیم باعث پیشرفت محل تعلیم و تربیت شهر و کشور خود شویم.

سید حسن لواسانی استقامت کشورایران در مقابل نا ملایمات را مثال زدنی دانست و ادامه داد:  امروز بیست و یکمین انتخابات شوراهای دانش آموزی مدارس در سراسر کشور برگزار خواهد شد قله های افتخار در انتظار ملت ما است، آغاز فکر مشارکت جویی نیز باید از همین پایه ها و دانش آموزان شروع شود.

لواسانی از مشارکت 7 اکیپ  آموزش و پرورش در انتخابات شورای دانش آموزی مدارس در سراسر شهرستان خبر داد و افزود: از همه دانش آموزان خواهشمندم به فکر پیشرفت خود و مدارس خود باشید، امیدوارم با هم فکری و مشارکت در امورات مدرسه بتوانیم شاهد موفقیت و پیشرفت  روز افزون همه شما آینده سازان باشم.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر