پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۸۹۰
سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۱

فکرشهر:  نماینده ولی فقیه در استان بوشهر به اهمیت بالای برگزاری اردوهای جهادی اشاره کرد و گفت: حضور در اردوهای جهادی یکی از نشانه‌های در تراز انقلاب بودن است.

به گزارش فکرشهر مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر سه‌شنبه در دیدار با طلاب و مسئولان اردوهای جهادی اظهار داشت: اردوهای جهادی از اقدامات بسیار خوبی و حرکت‌های ارزشمندی است که نقش مهمی در محرومیت‌زدایی دارد.

وی کمک به دیگران و رفع مشکلات اقشار مختلف را بسیار ارزشمند دانست و اضافه کرد: اعضا و مسئولان اردوهای جهادی نقش بسیار مهمی در راستای محرومیت‌زدایی در شهرها و روستاها دارند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه احسان و ازخودگذشتگی یک فعل خدایی است، ادامه داد: کسانی که در اردوهای جهادی به مردم خدمت می‌کنند در حال انجام یک فعل خدایی هستند و شخص نیکوکار محبوب خدا است.

وی اضافه کرد: انجام کارها به صورت جهادی تاثیر بسیار زیادی در زندگی افراد دارد و کسانی که وقت خود را در  این کار می گذارند خداوند چندین برابر به وقت آنان در زندگی برکت می دهد و به رشد زمانی دست می یابند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه روحانیت و دانشجویان در کنار سپاه وظیفه پاسداری از انقلاب اسلامی و آرمان های آن و خدمت رسانی به مردم را بر عهده دارند تاکید کرد: در این راه باید با دانش عمل کرد.

وی یکی از نشانه‌های در تراز انقلاب بودن را حضور در اردوهای جهادی دانست و افزود: طلاب و دانشجویانی که در کار جهادی و سازندگی شرکت می کنند در تراز انقلاب اسلامی هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر