جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر مطرح کرد
کد خبر: ۴۸۸۹۲
سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۶

فکرشهر:  مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر گفت: اثربخشی شورای هماهنگی روابط عمومی استان بوشهر را در مسائل و موضوعات مختلف مرتبط به توسعه استان بوشهر شاهد هستیم.

به گزارش فکرشهر از مهر، اسماعیل کاظمی ظهر سه‌شنبه در نشست کمیته‌های امور اجرایی و فرهنگی شورای هماهنگی روابط عمومی استان بوشهر با تشریح شکل گیری شورای هماهنگی روابط عمومی استان بوشهر و تاکید استاندار مبنی بر تقویت روابط عمومی ها اظهار داشت: پس از فعال شدن شورای هماهنگی روابط عمومی استان که با دستور استاندار و ریاست معاون سیاسی ایشان انجام شد شاهد اتفاقات خوبی در عرصه فعالیت روابط عمومی استان هستیم.

وی بیان کرد: پس از تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی، کمیته‌های پنج گانه شامل امور اجرایی، فرهنگی و شعار سال، تبلیغات و اطلاع رسانی، آموزش و  ارزیابی عملکرد نیز تشکیل و دبیران این کمیته ها هم با نظر اعضا هر کمیته انتخاب شدند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر  در مورد آثار مثبت تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی استان بوشهر بیان کرد: یکی از اثرات این اقدام، همکاری خوب و نزدیک روابط عمومی های استان در بحران آب و برق در استان بوشهر که این مشکلات به خوبی مدیریت شد.

کاظمی تصریح کرد: شاخص‌ترین هدف شورای هماهنگی روابط عمومی استان، هماهنگی و همکاری روابط عمومی ها در مسائل مختلف توسعه ای استان  است تا شاهد هم افزایی روابط عمومی ها در مسائل مختلف باشیم.

وی یاد آور شد: شورای هماهنگی روابط عمومی در صورتی موفق خواهد بود که کمیته های زیر مجموعه آن موفق عمل کرده و خوراک لازم و مصوبات خوبی را برای شورا تهیه کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر افزود: برای انعکاس مطلوب خدمات دولت و پاسخگویی شایسته به مردم، روابط عمومی ها باید از نظر نیروی انسانی و تجهیزاتی تقویت شوند.

کاظمی با اشاره به اجرای پروژه های مهم عمرانی در استان گفت: با توجه به اهمیت امر اطلاع رسانی، وجود پیوست رسانه‌ای برای پروژه‌های عمرانی در استان بوشهر ضروری است.

وی بیان داشت: دولت شبانه روز در مورد مسائل و مشکلات مردم برنامه‌ریزی و تلاش دارد و روابط عمومی ها یک فرصت ایده‌آل برای انعکاس تلاش های شبانه روزی دولت هستند.

در این نشست با تصویب اعضا،  روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر به عنوان دبیر کمیته فرهنگی، شعار سال و چهلمین سال پیروزی انقلاب و روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان هم به عنوان دبیر کمیته اجرایی شورای هماهنگی روابط عمومی استان انتخاب شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر