جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۸۹۵
سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۸

فکرشهر:  مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: در حال حاضر در استان بوشهر ۳۶ پروژه ورزشی نیمه کاره وجود دارد که ۹۰ درصد آنها تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش فکرشهر از  مهر احمد بهروزیان‌فرد ظهر سه‌شنبه در نشست با خبرنگاران با گرامیداشت هفته تربیت بدنی اظهار داشت: ورزش یکی از مواردی است که ترویج آن در جامعه موجب کاهش بیماری و آسیب های اجتماعی می شود.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف دولت ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه بود، افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر با برگزاری ۹۰۰ برنامه در شهرها و روستاهای بوشهر در زمینه طرح نشاط اجتماعی جزء دستگارای پیشتاز در اجرای این طرح است.

فعالیت ۲۲۵ هزار ورزشکار

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به اینکه فاصله رسیدن ورزشکار به فضاهای ورزشی بین ۷ تا ۱۰ دقیقه است عنوان کرد: میانگین سرانه ورزشی بدون احتساب اماکن ورزشی دولتی ۱.۲ مترمربع است.

بهروزیان‌فرد در خصوص هیئت‌های فعال ورزشی در استان بیان کرد: بالغ بر ۴۳ هیئت استانی و ۳۸۰ هیات شهرستانی در استان بوشهر فعال است که اکنون ۷۵ هزار ورزشکار قهرمانی و ۱۵۰ هزار ورزشکار همگانی سازمان دهی شده‌اند.

کسب ۹۳۵ مدال جهانی و کشوری

مدیرکل ورزش و جوانان در خصوص ورزشکاران ملی استان بوشهر تصریح کرد: ۵۲ تیم استان بوشهر در لیگ های کشوری هستند که از این تعداد ۱۲ تیم مربوط به بانوان است.

وی در ادامه گفت: ورزشکاران استان بوشهر سال گذشته در رقابت‌های کشوری ۸۰۰ مدال و در سطح بین المللی ۱۳۵ مدال جهانی کسب کرده‌اند.

بهروزیان‌فرد با اشاره به اینکه نوسانات نرخ ارز و میزان اعتبار مورد نیاز پروژه‌های نیم تمام ورزشی را قابل ارزیابی نیست گفت: از مجموعه ۱۱۰ پروژه نیمه کاره‌ای که از سال ۹۲ وجود داشت تا کنون ۷۵ درصد آن تکمیل شده است.

۳۶ پروژه نیمه تمام داریم

وی اظهار کرد: در سال ۹۶ بالغ بر ۱۳۵ میلیارد اعتبار از وزارت نفت جذب شد و پروژه های ورزشی در جنوب استان انجام شد که این میزان در سال جاری افزایش خواهد یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: اکنون در استان بوشهر ۳۶ پروژه ورزشی نیمه کاره وجود دارد که ۹۰ درصد آن تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر