پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۹۴۴
پنجشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱

فکرشهر:  مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: با قید فوریت مشکلات مناطق روستایی را پیگیری خواهم کرد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حمید حیدری بریدی عصر چهارشنبه در بازدید از روستاهای شهرستان بوشهر اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات ممناطق روستایی تلاش و پیگیری گسترده‌ای را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به اینکه حضور در روستاها باعث شناخت بهتر مشکلات و کمبودها و نیازهای روستاییان می‌شود، اضافه کرد: به منظور بررسی مسائل و مشکلات مناطق روستایی شهرستان بوشهر از طرف استاندار حضور یافتیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر بیان کرد: هرچه سریع‌تر جلسه‌ای در دفتر کارم با حضور معاونین، امام جمعه جزیره شیف و دهیار ترتیب خواهم داد و بصورت ویژه موضوعات را دنبال خواهم کرد.

وی در بازدید از روستای چاه‌کوتاه گفت: پنج اولویت اساسی مناطق روستایی را به استاندار بوشهر برای ارائه در کمیته برنامه ریزی، گزارش خواهم داد.

حیدری بریدی افزود: از استاندار درخواست می‌کنم باتوجه به اینکه اکثر درخواست‌ها و مشکلات مطروحه در روستای چاهکوتاه در حوزه‌های منابع طبیعی و جهاد کشاورزی‌ است، از مدیران کل این دو مجموعه بخواهد تا بصورت ویژه در این منطقه حضور یابند.

وی ادامه داد: هرچند کارهای خوبی در جزیره شیف انجام شده، اما همچنان این جزیره با عقب ماندگی‌هایی مواجه است که باید به صورت ویژه و فوری نسبت به رفع کاستی‌ها اقدام کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر با هیات همراه به‌عنوان نماینده ویژه استاندار بوشهر برای بررسی مسائل و مشکلات مناطق روستایی شهرستان بوشهر در این مناطق حضور یافت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر