جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی« فکرشهر»
فکرشهر: طرح لبخند خدا طرحی است که  درسوم آبان ماه 97  توسط دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی شهر برازجان کلید خورد...
کد خبر: ۴۸۹۶۰
پنجشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۹

فکرشهر: طرح لبخند خدا طرحی است که  درسوم آبان ماه 97  توسط دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی شهر برازجان کلید خورد.

به گزارش فکرشهر، مریم احمدزاده در این باره توضیح داد: این طرح جامعه و گام های مختلفی را در بر می گیرد، جوامع این طرح قشرهای مختلفی از جمله، پاکبان، سالمند، کودک کار و .... هستندو  هدف اصلی این طرح فرهنگسازی در راستای انتشار مهر و محبت و شادی در جامعه  و  نشاندن یک لبخند هر چند کوتاه بر چهره ی شهروندان است.

وی افزود: این طرح برگرفته از یکی سخنان مقام معظم رهبری( مدظله عالی) در مورد شادی است که می فرمایند: شادی را، فرح  و سرور را، اصل قرار دهید، هر پیامی هم که می‌خواهید بدهید در لابه‌لای این شادی بیاید، چرا پیام ها در لابه لای موضوعی نا امید کننده باشد.

احمدزاده ادامه داد: اولین لبخند این طرح  که با مدیریت مریم احمدزاده اجرایی شده است متعلق به  اسد حسین پور، پاکبان شریف پارک کوهنورد برازجان است، دانشجویان در ابتدا با هدیه ای از ایشان تشکر کردند و سپس با کمک کردن به ایشان در جمع آوری زباله های ریخته شده بر روی چمن ها، در اندکی از سختی یک روز خم و راست شدن یک پاکبان در جهت جمع آوری زباله ها مشارکت کردندو با او صبحانه ای دوستانه ای خوردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر