جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۹۱۳۲
سه‌شنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹

فکرشهر: با فرا رسیدن مراسم اربعین امسال و حضور گسترده ایرانی‌ها در این مراسم، موج بازگشت از این سفر معنوی نیز آغاز شد، موضوعی که فرمانده یگان‌های ویژه ناجا از آمادگی برای آن خبر داده است.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، سردار حسن کرمی  درباره آمادگی یگان ویژه برای بازگشت زائران اربعین گفت: این یگان از سال گذشته پس از پایان عملیات اربعین، عملیات اربعین امسال را کلید زده و با بررسی اقدامات انجام شده و آسیب شناسی موارد موجود، سعی در رفع مشکلات و تأمین نیازها برای امسال کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه امسال بسیاری از مشکلات در سال‌های گذشته را حل کرده‌ایم، افزود: نیروهای ما از مدت‌ها قبل از شروع مراسم اربعین برای خدمت به زائران حضرت اباعبدالله لحظه شماری می‌کردند و از حدود دو هفته قبل از آغاز ماه صفر نیز استقرار نخستین گروه‌های ما در سه پایانه مرزی انجام شد.

سردار کرمی با بیان اینکه آماده باش پلیس برای بازگشت زائران آغاز شده است، گفت: از روزهای قبل نیز برخی از زائران وارد کشور شده بودند، اما طبق پیش بینی‌ها موج بازگشت زائران در روزهای پیش رو اوج گرفته و ادامه خواهد داشت از این رو ما نیز در آمادگی هستیم و همانطور که عملیات خروج زائران از کشور در امنیت کامل برگزار شد، ان شاءالله عملیات بازگشت نیز در امنیت کامل انجام خواهد شد.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا درباره اقدامات انجام شده از سوی پلیس در سه پایانه مرزی نیز تصریح کرد: امسال برای نخستین بار از توربین‌های خنک کننده در محوطه‌های پرتجمع مانند گیت‌ها استفاده کرده‌ایم. همچنین تعداد گیت‌ها نیز افزایش داشته و تعداد مأموران افتخاری زن یگان ویژه نیز بیشتر شده است تا خدمت دهی به زائران با سرعت بیشتری انجام شود.

وی با بیان اینکه مأموران یگان ویژه در ایام اربعین به مردم یاری کرده‌اند، گفت: مأموران ما در این ایام به زائران نیز در حمل بار و لوازم خود کمک خواهند کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر