چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۹۲۵۱
شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۰

فکرشهر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در ۳۷ شهر و برخی از روستاهای استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر، نصرالله شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با گرامیداشت روز 13 آبان این روز را یاد آور سه واقعه مهم در ادوار مختلف تاریخی در انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار داشت: تبعید حضرت امام راحل در سال 1343، به شهادت رساندن دانش‌آموزان در دانشگاه تهران، به دست دودمان پهلوی در سال 1357 و  تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 1358 به دست دانشجویان پیرو خط امام(ره) و روز مبارزه با استکبار جهانی از جمله رویدادهای 13 آبان است.

وی 13 آبان را به تعبیر بنیانگذار انقلاب اسلامی انقلاب دوم دانست و گفت: دانش آموزان، دانشجویان، طلاب و همه اقشار متدین ایران اسلامی  در سیزدهم آبان با تاسی از فرهنگ عاشورایی و الگوپذیری از اندیشه‌های متعالی و تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مبارزه با طاغوتیان و مستکبران عالم را رقم زدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان ایتکه مراسم راهپیمایی 13 آبان در همه شهرهای استان بوشهر برگزار می‌شود تصریح کرد: مراسم راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در 37 شهر و برخی از روستاهای استان بوشهر با حضور حماسی مردم استکبارستیز استان با شکوه خاصی برگزار می‌شود.

شفیعی با بیان اینکه این مراسم در مرکز استان بوشهر از میدان قدس تا میدان شهید رئیسعلی دلواری در کنار آبهای خلیج فارس برگزار می‌شود افزود: در این مراسم ضمن برگزاری سرود دانش آموزان و برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری، سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) در جمع مردم  بوشهر سخنرانی می‌کند.

وی بیان کرد: در کنار این راهپیمایی در 13 آبان تجمع دانش آموان، طلاب و دانشجویان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ضمن دعوت از آحاد مردم ولایتمدار استان بوشهر در راهپیمایی و تجمع این روز مهم و با ارزش افزود: این مراسم در  شهرها و روستاهای دشتستان، گناوه، کنگان، دیلم، تنگستان، دشتی، دیر، عسلویه، جم با حضور قشرهای مختلف مردم برگزار می‌شود.

شفیعی تصریح کرد: مراسم راهپیمایی 13 آبان‌ماه در سیراف، خارگ، چغادک، وحدتیه، کاکی، آب‌پخش، عالی‌شهر، آبدان، بردخون، شنبه، سعدآباد، شبانکاره، بندر ریگ، دلوار، دالکی، نخل تقی ودیگر نقاط استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم 13 آبان امسال نسبت به دیگر سال‌‌ها متفاوت است افزود:با توجه به تهدید آمریکا برای افزایش تحریم‌های اقتصادی، می‌طلبد مردم با شکوه‌تر از سال‌های گذشته در مراسم راهپیمایی 13 آبان شرکت کنند تا بار دیگر زمینه ناامیدی آمریکا و هم‌پیمانش در منطقه فراهم شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از افزایش کینه ملت ایران نسبت به آمریکا و استکبارجهانی  خبرداد و  تصریح کرد: پس از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، هر روز بر اقتدار ایران و تضعیف آمریکا افزون‌تر می‌شود که بدون شک آمریکا در این ترفند اقتصادی بار دیگر شکست می‌خورد و بر افتخارات ایران اسلامی می‌افزاید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر