پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۹۳۵۲
سه‌شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱

فکرشهر:  به دلیل بارندگی شدید و قطع برق کلاس های امروز دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر تعطیل شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، معاون توسعه منابع و امور دانشجویی پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر اظهار داشت: دومین نشست کمیته ایمنی و مدیریت مقابله با سوانح دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در رابطه با بارندگی شدید و سیلابی شدن خیابان های اطراف این دانشگاه تشکیل شد.

عبدالرضا عرب زاده گفت: با تشکیل کمیته ایمنی و مدیریت مقابله با سوانح دانشگاه فرهنگیان بوشهر در رابطه با بارندگی شدید امروز و سیلابی شدن خیابان های اطراف این دانشگاه و قطع شبکه برق شهری در محدوده دانشگاه، با هماهنگی معاون طرح و برنامه و توسعه منابع سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان کشور و معاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان بوشهر مجموعه اداری و کلاس های درس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر تعطیل اعلام شد.

عرب زاده تصریح کرد: با مدیریت برق شهرستان هماهنگی های لازم به عمل آمده که برای رفاه حال دانشجویان مستقر در سراهای دانشجویی این دانشگاه در اسرع وقت برق پردیس علامه طباطبایی را وصل کنند.

وی تاکید کرد: با تصویب این کمیته و به دلیل شرایط نامساعد جوی و پیشگیری از حوادث احتمالی خروج دانشجویان از پردیس ها ممنوع اعلام شده است.

معاون توسعه منابع و امور دانشجویی پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: همچنین به علت مد دریا و عدم امکان تخلیه آب خیابان های اطراف توصیه شد تا اطلاع ثانوی دانشجویان در سراهای دانشجویی استراحَت کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر