جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در روزهای آخر هفته؛
فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از بارش‌های شدید در استان طی روزهای آخر هفته جاری خبر داد و گفت: آب‌گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست...
کد خبر: ۴۹۵۳۹
دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۱

فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از بارش‌های شدید در استان طی روزهای آخر هفته جاری خبر داد و گفت: آب‌گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، پیام مساعدی اظهار داشت: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی جوی، فعالیت دومین سامانه بارشی در هفته جاری از بامداد روز چهارشنبه در نیمه شمالی استان آغاز می شود.

وی اضافه کرد: روزهای پنج شنبه و جمعه ضمن تداوم و تقویت ناپایداری‌ها، بارندگی به صورت بارش باران گاهی رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش تندباد در سطح استان ادامه خواهد یافت.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: با توجه به بارش شدید باران در ساعاتی از روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در مناطق شمالی و مرکزی استان، آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست.

وی افزود: از چهارشنبه شب و طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه به سبب وزش باد شدید و گاهی تندبادهای لحظه‌ای خلیج فارس کاملا مواج و متلاطم خواهد بود. توصیه می‌شود در هنگام دریانوردی ملاحظات ایمنی مد نظر قرار گیرد.

مساعدی ادامه داد: برای ساعات آینده آسمان استان کمی تا قسمتی ابری در برخی نقاط مه صبحگاهی و کاهش دید، گاهی افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده باران و رعدوبرق بویژه بر روی دریا پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ کیلومتر در ساعت و در برخی ساعات تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و طی ساعاتی تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت شش و ۱۵ دقیقه، مد اول دریا ساعت ۱۲ و ۳۴ دقیقه، جزر دوم ساعت ۱۶ و ۲۶ دقیقه و مد دوم در ساعت ۲۲ و ۵۴ دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر