جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۹۶۳۱
پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸

فکرشهر:  یک نماینده مجلس با عنوان اینکه توجه به اعتماد مردم یکی از عوامل تاثیرگذار در توسعه کشور است، افزود: اگر فاصله زندگی مردم با مسئولان زیاد باشد، تحمل سختی ها برای مردم دشوارتر خواهد شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمود صادقی چهارشنبه شب در آیین ۲۰ سالگی یک هفته نامه در بوشهر، اظهار داشت: استان بوشهر از جهات مختلف همیشه پیشگام بوده است و در زمینه مبارزه با استعمار نیز دارای سابقه تاریخی ارزشمندی است.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر در زمینه فرهنگی نیز تاریخ پرباری دارد، افزود: استان بوشهر جزو اولین ها در چاپ نشریات در کشور بوده است.

نماینده مردم تهران در مجلس عنوان کرد: مطبوعات بعنوان رکن چهارم دموکراسی در کشور شناخته می شوند چرا که در راستای آگاهی رسانی اخبار، اطلاعات، افکار ، اندیشه ها، نقدها، ضعف ها و کاستی ها از آن بهره گیری می شود.

صادقی تصریح کرد: در طول تاریخ تا کنون همیشه مطبوعات و رسانه ها سختی هایی دیده اند اما اهالی قلم باید در برابر این ناملایمات ایستادگی کنند چرا که این ایستادگی است که موجب تکامل خواهد شد.

وی در خصوص تشکیل فراکسیون شفاف سازی در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: همواره روش های مبارزه با فساد در جهان به دو روش است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: در کشورهای توسعه یافته مبارزه با مفاسد تشکیلات خاصی ندارد چرا که از طریق ساختار بنیادین که یکی از آن رسانه ها، احزاب و مطبوعات است  انجام می شود.

وی گفت: برخی کشور ها نیز پارلمانی مستقل و اجرایی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی تشکیل می دهند.

صادقی با بیان اینکه کشور ما در زمینه فساد اقتصادی رتبه ۱۳۵ را در جهان دارد، گفت: ستادی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی در کشور ما تشکیل می شود که رئیس آن به جرم فساد اقتصادی دستگیر می شود.

وی با عنوان اینکه توجه به اعتماد مردم یکی از عوامل تاثیر گذار در موفقیت و توسعه کشور است، افزود: اگر فاصله زندگی مردم با مسئولان زیاد باشد، تحمل سختی ها برای مردم دشوار تر خواهد شد.

وی با بیان اینکه در خصوص اجرای هر طرح، پروژه و قرارداد جدید، رسانه ها باید آگاهی رسان جامعه باشند، گفت: صداوسیما باید بجای ساخت شعار و کلیپ های مختلف چند میزگرد از مخالفین و موافقین طرح برگزار کند و هیچ یک نیز یکدیگر را به خیانت و وابستگی متهم نکنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر