جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۹۶۴۳
پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶

فکرشهر: جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف پنج دستگاه انواع وسایل نقلیه سبک و سنگین حامل کالای قاچاق به ارزش ۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال و دستگیری ۵ نفر متهم در شهرستان دشتستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، سرهنگ حیدر سوسنی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران در برازجان با تاکید بر مقابله قاطع با قاچاق کالا و ارز اظهار داشت: مبارزه با قاچاقچیان کالا، ارز و مواد مخدر در اولویت برنامه‌های نیروی انتظامی استان بوشهر قرار دارد و شبانه‌روز تمام محورها و نقاط مختلف استان تحت رصد پلیس قرار دارد.

وی از امنیت پایدار در استان خبرداد و بیان کرد: امنیت در استان بوشهر با تعامل و همکاری مردم برقرار است و این استان از امن‌ترین استان‌ها معرفی شده است.

وی با اشاره به مقابله با قاچاق کالا در دشتستان افزود: در راستای حمایت از کالا و کارگر ایرانی و مقابله با پدیده شوم قاچاق، مأموران ایستگاه بازرسی شهید صلاحی شهرستان دشتستان حین کنترل وسائل نقلیه عبوری  در 24 ساعت گذشته 2 دستگاه کامیون کشنده و سه دستگاه اتوبوس  را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند.

سرهنگ سوسنی با اشاره به کشف کالای قاچاق بدون هویت  و فاقد مدارک گمرکی در دشتستان خاطر نشان کرد:  مأموران انتظامی دشتستان در بازرسی از وسایل نقلیه توقیف شده انواع کالای قاچاق شامل 604 کارتن گل مصنوعی، لوازم جشن و جاسوئیچی فلزی، 14 پالت سیم پیچ ، 39 کارتن قفل موتورسیکلت و خودرو، سه هزار و 152 عدد فندک، 514 دستگاه تلفن رومیزی، 9  دستگاه لب تاب،  انواع لوازم آرایشی و پوشاک فاقد مدارک گمرکی کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را 7 میلیارد و 900 میلیون ریال برآورد کردند گفت: در همین ارتباط پنج نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضایی دشتستان شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر