پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۹۶۴۵
پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۷

فکرشهر:  کارگاه آموزشی سبک زندگی سالم با تاکید بر الگوی غذایی صحیح توسط اندیشکده سلامت گناوه برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، زینت اسماعیلی مسئول کمیته پیامگذاران سلامت شهرستان گناوه  اظهار داشت: کارگاه آموزشی سبک زندگی سالم با تاکید برالگوی غذایی صحیح دومین کارگاه آموزشی از سلسه دوره هایی است که توسط اندیشکده سلامت گناوه با حضور کمیته های سه گانه نظام نامه مدیریت همه جانبه سلامت این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: در این کارگاه با حضور اساتید و متخصصین تغذیه ، شرکت کنندگان با چگونگی جلوگیری از ابتلا به بیماری های قبلی و عروقی، چربی و قندخون، گروه های مختلف موادغذایی، زمان استفاده وعده و میان وعده های غذایی، راه های کنترل و کاهش اضافه وزن، میزان استفاده از موادغذایی برای تامین نیازهای بدن آشنا شدند .

اسماعیلی گفت: این کارگاه دومین دوره آموزشی از سلسه دوره های آموزشی توسط اندیشکده سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی گناوه است و اعضای سه کمیته نظامنامه سلامت شامل پیامگذاران، خانه مشارکت ها و اندیشکده سلامت و دانشجویان  با سبک زندگی و تغذیه سالم  آشنا شدند.

وی تصریح کرد: برای سال جاری چهار دوره آموزشی توسط اندیشکده سلامت شهرستان پیش بینی و برنامه ریزی شده است که دوره اول آن  با عنوان کارگاه عوامل موثر بر سلامت در شهریور ماه برگزار و امروز دومین کارگاه برگزار شد.

مسئول کمیته پیامگذاران سلامت شهرستان گناوه گفت: دوره های سوم و چهارم نیز برای امسال پیش بینی و برنامه ریزی شده است و به شرکت کنندگان  در این دوره ها گواهی پایان دوره اعطا می شود.

وی بیان کرد: جامعه هدف در این دوره های آموزشی اعضای سه کمیته نظامنامه سلامت شامل پیامگذاران، خانه مشارکت ها و اندیشکده سلامت و سایر اقشار جامعه بخصوص دانشجویان و دانش آموزان هستند که می توانند مبلغان و اطلاع رسانان خوبی برای اهداف نظامنامه سلامت در شهرستان باشند .

اسماعیلی گفت: چنین کارگاه های آموزشی از جمله نیازهای اساسی در حوزه سلامت این شهرستان است او امید است بتوان از این دوره ها برای ارتقاء سطح سلامت مردم جامعه بخصوص مردم شهرستان نهایت بهره را برد .

درحاشیه این کارگاه از فعالیت های مجتبی خرم آبادی به پاس تلاش های وی در حوزه ترک اعتیاد به موادمخدر و سیگار، توسط دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با اهداء لوح سپاس، تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر