چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر:
فکرشهر – شهرام حسین پور: رهبر انقلاب در دیدار ورزشکاران جانباز و معلول مدال آور فرمودند: امروز در دنیا جنگ اراده است؛ مسئولین به خواسته هایشان رسیدگی کنند...
کد خبر: ۴۹۶۵۴
پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۵

فکرشهر – شهرام حسین پور: رهبر انقلاب در دیدار ورزشکاران جانباز و معلول مدال آور فرمودند: امروز در دنیا جنگ اراده است؛ مسئولین به خواسته هایشان رسیدگی کنند.

رهبر انقلاب بسیار نیک گفتند، مشکل اینجاست که در ورزشکاران اراده بسیار قوی هست ولی این اراده در مسوولین کمتر مشاهده می شود و نمونه بارز آن در برازجان است.

چرا تیمی مثل پرسپولیس برازجان که اینقدر هوادار دارد در استان بوشهر به آن هیچ توجهی نمی شود.

وقتی در رسانه ها این خبر را شنیدم که اگر مدیران تیم پرسپولیس برازجان تا اسرع وقت نسبت به شرکت در مسابقات اعلام آمادگی نکنند، از لیست مسابقات لگ دسته سوم فوتبال کشور کنار گذاشته می شوند، بسیار اندوهگین شدم و دانستم که در استان بوشهر هیچ اراده ای برای کمک به این تیم وجود ندارد و این یعنی بی توجهی به سخنان رهبر و علاقمندان به این تیم پرطرفدار.

همه نیک می دانند، دشتستان به خصوص برازجان دارای جوانان با استعداد و توانمندی در عرصه های مختلف است، فقط کافی است که اراده ای برای کمک و حرکت آنان باشد، همانطور که در گذشته شاهد حضور ورزشکاران مدال آور و قهرمان در عرصه ملی و جهانی بوده و در آینده نیر خواهیم بود.

متاسفانه امروزه اراده مسوولین جهت کمک به این تیم محبوب و دوست داشتنی برازجانی که تاریخ زیبایی دارد، وجود ندارد و این خوشایند نیست.

می طلبد مسوولین در پرتو سخنان رهبری هم که شده از خود عکس العمل و حرکتی نشان دهند تا شاهد شور و نشاط اجتماعی در جمع کثیری از علاقمندان به ورزش باشیم.

دولتمردان اگر سخنان رئیس جمهور هم شنیده باشند، وی نیز در جهت نشاط اجتماعی سخنانی داشتند، لذا می طلبد تا دیر نشده در جهت آن اقدامی عاجل نمایند که اگر اقدامی نکنند در آینده نتیجه این کوتاهی در افکار عمومی متوجه مسوولین خواهد بود، بنابراین بشتابید.

 

نظرات بینندگان
ناشناس
|
-
|
پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۴
فرماندار بعنوان نماینده دولت و نماینده مجلس باید پیگیر مشکل پرسپولیس برازجان  و ورزش  شهرباشند که هر دو خود را کنار کشیده اند .
آگاه
|
-
|
جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
شورا تازه براشون۱۰۰میلیون تصویب کردن،اینا همش بازی رسانه ایه
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر