جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»:
فکرشهر - کورش امینی: امام جمعه برازجان گفت: رژیم صهیونیستی با ذلت و خواری باید تاوان هرگونه حمله ای به جبهه مقاومت را بپردازد...
کد خبر: ۴۹۶۵۷
جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۰

فکرشهر - کورش امینی: امام جمعه برازجان گفت: رژیم صهیونیستی با ذلت و خواری باید تاوان هرگونه حمله ای به جبهه مقاومت را بپردازد.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه های نماز جمعه برازجان، با گرامیداشت شهادت امام حسن عسکری و تبریک آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) اظهار داشت: شکست رژیم صهیونیستی به دنبال جنگ ۳۳ روزه و۲۲ روزه و اخیرا در جنگ دو روزه در مقابل جبهه مقاومت و شکست اخیر و پذیرش آتش بس، نشانه اقتدار و قدرت بازدارندگی نیروهای مقاومت فلسطین است.

وی در ادامه بیان داشت: شکست سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی و قدرت پوشالی آنهاست و به تعبیر امام خامنه ای، دوران بزن و دررو تمام شده است و رژیم  صهیونیستی با ذلت و خواری باید تاوان هرگونه حمله ای به جبهه مقاومت را بپردازد؛ دیگر دوران افول قدرت صهیونیست و امریکا فرا رسیده است.

خطیب جمعه برازجان با اشاره به «نزول باران رحمت الهی» و کمبود آب در دشتستان، تصریح کرد: مدیران و مسوولان از هم اکنون که فرصت دارند، برای تابستان سال آینده به فکر برنامه ریزی و چاره اندیشی باشند و دشتستان را از وابستگی به شهرستان دیگر رهایی بخشند؛ چه به وسیله مهار نزولات آسمانی و‌ چه تامین دستگاه آبشیرین کن.

حجت الاسلام حسن مصلحبا تقدیر و تشکر از اقدامات اخیر قوه قضاییه در مبارزه با مفسدان اقتصادی، بیان داشت: مردم با مشاهده این برخوردهای انقلابی، امیدشان افزایش می یابد؛ در عین حال، ضمن تقدیر باید گفت رسیدگی به پرونده های کلان، مطالبه همیشگی مردم بوده و در بحث برخورد با مدیران فاسد در بازار ارز و سکه، مردم همواره حامی مسوولان قوه قضاییه هستند.

خطیب نماز جمعه برازجان در پایان بیان داشت: انتظار این است که در مرحله بعد، شاهد احکام قاطع در مقابله با کسانی باشیم که با مفسدان اقتصادی و مخلان بازار ارز و سکه همکاری نموده اند و امید است این اقدام قوه قضاییه، درس عبرتی برای سایر مفسدان اقتصادی ایران باشد.

نظرات بینندگان
محمد
|
-
|
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۵
جناب امام جمعه بنظرشما این اعدام ،همان چیزی است که مردم ورهبری موردنظرشان بود؟یعنی میخواهی بفرمایی کل پول اقای مظلومین ازسود یکماه جناب فریدون بیشتربوده ...بنظرشمااین اعدام برای پنهان کردن مفسدین اصلی نبوده؟؟منکه نمیدانم شایدشمابدانید
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر