شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۹۶۸۵
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۸

فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از خروج سامانه بارشی از استان خبر داد و گفت: از امروز هوای استان مقداری سردتر می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، پیام مساعدی اظهار داشت: مطابق انتظار با شدت گرفتن فعالیت سامانه بارشی طی روز گذشته و وقوع بارندگی ها به صورت رگباری همراه با رعد و برق های شدید و تندبادهای لحظه ای بیشترین مقدار بارش از بندر بوشهر با ۴۶.۶ میلیمتر گزارش شد.

وی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود از امروز با تغییر جهت باد به شمال غربی بتدریج به سرعت وزش جریانات افزوده شود و در روزهای یکشنبه و دوشنبه این جریانات با شدت بیشتری ادامه یابد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: طی این مدت ضمن اینکه دمای هوا به طور محسوسی کاهش می‌یابد، خلیج فارس کاملا مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: برای ساعات آینده آسمان استان کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و در مناطق غیر ساحلی احتمال وقوع مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی افزود: جهت وزش باد غالباً شمال غربی با سرعت ۱۲ تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و در مناطق ساحلی و بر روی دریا ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر گاهی تا ۲۱۰ سانتیمتر خواهد بود.

وی بیان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت دو و ۳۹ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۱۰ و ۴۳ دقیقه، مد دوم ساعت ۱۸ و هفت دقیقه و جزر دوم ساعت ۲۳ و ۱۷ دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر