جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۹۷۴۲
دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۲

فکرشهر: معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: طرح آموزش عملی نماز«کلید بهشت» بین سواد آموزان دوره‌های مختلف سواد آموزی در پنج شهرستان و منطقه استان برگزار خواهد شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، غلامرضا دانش‌فر صبح دوشنبه در بازدید از کلاس توجیهی آموزش دهندگان سوادآموزی به تفاهم نامه بین معاونت سواد آموزی و ستاد اقامه نماز  برای اجرای طرح نماز کلید بهشت در ۳۰ درصد شهرستان‌های استان اشاره کرد و اظهار داشت: روز پنج آذرماه سال جاری همزمان با میلاد فرخنده پیامبر گرامی اسلام، حصرت محمد مصطفی(ص) طرح آموزش عملی نماز«کلید بهشت»بین سواد آموزان دوره های مختلف سواد آموزی در پنج شهرستان و منطقه استان برگزار خواهد شد.

معاون سوادآموزی استان بوشهر از اجرای موفق مرحله اول این طرح در سال گذشته در منطقه کاکی خبر داد و افزود: در این مرحله دامنه اجرای طرح عملی نماز علاوه بر منطقه کاکی در شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، جم و دیر گسترش یافته است.

وی نقش آموزش‌دهندگان سواد آموزی را در اجرای موفق این طرح مهم دانست و تصریح کرد: در شهریورماه سال جاری در دو شهرستان دشتستان و دیر بیش از ۱۵۰ نفر از آموزش دهندگان سواد آموزی در کلاس‌های آموزشی ویژه اجرای این طرح شرکت کرده‌اند.

دانش‌فر ادامه داد: تمام تمهیدات لازم برای اجرای طرح عملی نماز  برای بیش از هزار و ۵۰۰ نفر از سواد آموزان دوره های مختلف سوادآموزی در پنج منطقه و شهرستان استان فراهم شده است.

وی برای اجرای هرچه موفق‌تر اجرای طرح نماز کلید بهشت، همه دستگاه‌ها در استان  را به یاری و مشارکت طلبید و بیان داشت: برای نهادینه کردن فرهنگ نماز در بین سواد آموزان بهره گیری از ظرفیت همه دستگاه ها و نهادها الزامی است و انتظار ما این است همه به کمک سواد آموزی بیایند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر