پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۹۷۴۵
دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۴

فکرشهر: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی مراسم ویژه اهدای کتاب با حضور مسئولان در گناوه برگزار شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سید علی پاک نژاد فرماندار گناوه صبح دوشنبه در این مراسم گفت: کتاب و کتابخوانی از دیرباز در بین ایرانیان از جایگاه والا و خاصی برخوردار بوده است.

وی افزود: ما ایرانیان و مسلمانان قرآن را که بهترین کتاب است و تمام علوم و تکنولوژی های جهان از آن سرچشمه می‌گیرد و همه ادیان از آن استفاده می کنند را در اختیار داریم.

فرماندار گناوه اظهار داشت: کشور ایران دارای پیشینه بسیار قوی در سطح کتاب و کتابخوانی دارد و آثار و کتاب های شاعران، عرفا و دانشمندان ایرانی  به جای مانده از این بزرگان که در سطح جهان مورد استفاده قرار می گیرد بیانگر علاقه همیشگی ایرانیان به کتابخوانی است.

وی تصریح کرد: اولیا و کادر مدیریتی مدارس باید برای اهدای جوایز به دانش آموزان کتاب را در برنامه کاری خود قرار دهند تا دانش آموزان بتوانند آشنایی و ارتباط خوبی با کتاب برقرار کنند.

پاک‌نژاد گفت: پیشنهاد می‌کنیم در دبستان نرگس نقد و بررسی کتاب بین دانش‌آموزان انجام شود که اگر تاثیرگذار و مثبت بود بتوانیم آن را در دیگر مدارس نهادینه کنیم.

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی مراسم ویژه اهدا کتاب به دانش آموزان فعال کتابخوان و همچنین اهدای کتاب به کتابخانه دبستان نرگس با حضور سید علی پاک‌نژاد فرماندار، اسکندر احمدی مدیر آموزش و پرورش، سبحانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد و خدری رئیس کتابخانه عمومی شهر در دبستان نرگس گناوه برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر