شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۹۷۶۷
سه‌شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸

فکرشهر:  دبیر شورای هماهنگی بانکهای استان بوشهر گفت: ۸۴ هزار فقره تسهیلات بانکی در سال ۹۷ در استان بوشهر پرداخت شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، داریوش زراعتگر دوشنبه‌شب در نشست شورای هماهنگی بانک‌های استان بوشهر اظهار داشت: استاندار بوشهر اهتمام ویژه ای به کمیسیون هماهنگی بانکهای استان دارد و با پیگیری و نظارت مدیریت ارشد استان، شاهد پویایی بانکها در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در استان هستیم.

وی افزود: شورای هماهنگی بانکهای استان بوشهر شامل ۱۸ بانک دولتی و خصوصی است که در قالب ۳۵۱ شعبه بانکی و ۷۳ باجه فعالیت هستند.

دبیر شورای هماهنگی بانکهای استان بوشهر از پرداخت ۸۴ هزار  فقره تسهیلات بانکی در سال ۹۷ در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه امسال، ۸۳ هزار و ۹۳۲ فقره تسهیلات بانکی به مردم در ۱۰ شهرستان استان بوشهر پرداخت شده است.

زراعتگر تصریح کرد: در سال جاری تاکنون ۳۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی در سطح بانکهای استان بوشهر پرداخت شده است.

وی یادآور شد: بیشترین میزان پرداخت تسهیلات در بخش خدمات و بازرگانی بوده که ۵۸ درصد تسهیلات را شامل میشود و بعد از آن نیز بخش صنعت و معدن با ۱۹ درصد و بخش کشاورزی نیز با ۹ درصد بیشترین فراوانی را به ترتیب داشته اند.

مدیر شعب بانک ملی استان بوشهر ابراز داشت: در دولت تدبیر و امید،  نگاه به سیستم بانکی بهتر شده و شاهد فعالیت موثرتر و باکیفیت تر بانکها هستیم.

زراعتگر مهمترین و جدی ترین مشکل در سیستم بانکها را مطالبات معوق دانست و گفت: بانکها با سعه صدر با بدهکاران برخورد میکنند و انتظار داریم بدهکاران با مراجعه به بانکها نسبت به تعیین تکلیف معوقات خود اقدام کنند تا بانکها بتوانند در پرداخت تسهیلات جدید، منابع لازم را داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر