پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۹۷۸۱
سه‌شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۰

فکرشهر:  حجت الاسلام یوسف جمالی به عنوان مدیر جدید دفتر استان قدس رضوی در استان بوشهر معارفه شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، آئین تودیع و معارفه مدیر جدید دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی بوشهر صبح سه‌شنبه با حضور حجت الاسلام و المسلمین گنابادی معاون فرهنگی آستان قدس رضوی و آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان انجام شد و طی این مراسم از زحمات عبدالکریم جمیری قدردانی و مسئولیت جدید به حجت الاسلام یوسف جمالی واگذار شد.

مدیر سابق آستان قدس رضوی بوشهر با بیان اینکه تدابیر مقام معظم رهبری به حجت الاسلام رئیسی استفاده از جایگاه معنوی، امکانات و توانمندی آستان قدس رضوی برای محرومین در سراسر کشور بوده است، افزود: باید همواره برای محرومیت زدایی تلاش کنیم.

عبدالکریم جمیری تصریح کرد: امروز با ساختاری که ایجاد شده است ، خادمان با شرکت در سامانه و سیستم نوبت دهی و دریافت کد میتوانند در جهت خدمت گذاری استان قدس مفتخر شوند.

وی اظهار داشت: بسیاری از خانواده‌های محروم، دانشجویان و دانش آموزان نیازمند از هدایای ویژه استان قدس رضوی بهرمند شده اند.

جمیری ابراز امیدواری کرد: با توجه صاحب نظر بودن مدیر جدید در عرصه های فرهنگی و تقوا و بصیرت این چهره ارزشمند در آینده شاهد رونق کمی و کیفی این نمایندگی در سطح استان بوشهر باشیم.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر