چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۹۸۲۴
چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۹

فکرشهر:  فرماندار شهرستان دیلم با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید زبان گویای مردم باشند، حمایت از رسانه‌های این شهرستان را ضروری دانست.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالامیر قاسمی ظهر چهارشنبه در آیین رونمایی از اولین شماره نشریه نگین دیلم ضمن تبریک هفته وحدت اظهار داشت: رسانه‌ها بازوان فعال و توانمند مدیران شهرستان برای انعکاس فعالیت‌ها و بیان مشکلات مردم و مسئولان هستند.

وی افزود: یکی از نیازهای مهم و اساسی شهرستان که می‌تواند زبان گویا و انعکاس دهنده مشکلات مردم باشد راه اندازی نشریه در این شهرستان بود که امروز این حرکت فرهنگی محقق شد.

فرماندار دیلم گفت: امید است این اتفاق خوب که امروز با تلاش و همکاری همه دست‌اندرکاران دراین شهرستان به بار نشست گامی موثر در راه اعتلای حرکت های فرهنگی بعدی و گسترش این فعالیت‌ها و حل مشکلات باشد.

زهره محنایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیلم در این مراسم با تبریک ایام خسته ماه ربیع الاول اظهار داشت: تاثیر رسانه های مکتوب بر فرهنگ و اطلاع رسانی جامعه بسیار مهم است و بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: با وجود گسترش فضای مجازی باز هم برخی از مردم دسترسی و حوصله حضور در فضای مجازی را ندارند و از مسائل محل زندگی خود بی خبر هستند و لذا توجه به رسانه های مکتوب همواره باید تداوم داشته باشد.

وی گفت: هفته نامه نگین دیلم که امروز شاهد رونمایی از اولین شماره آن هستیم فعالیت خود را در گستره استان بوشهر با مضمونی اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی با صاحب امتیازی و مدیر مسئولی مهدی توبلان آغاز کرده است.

آیین افتتاح هفته نامه «نگین دیلم» با حضور فرماندار، معاون سیاسی فرمانداری،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان و فعالان فرهنگی رسانه ای شهرستان دیلم در موسسه فرهنگی هنری نونگاه این شهر برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر