سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار حوادث
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»/ تکمیلی
فکرشهر: 2 نفر از 11 خدمه شناوری که ساعت 40 دقیقه بامداد امروز ـ جمعه، 2 آذرماه 97 ـ در نزدیکی عسلویه دچار آتش سوزی شد، هنوز پیدا نشده اند...
کد خبر: ۴۹۸۷۲
جمعه ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹

فکرشهر: 2 نفر از 11 خدمه شناوری که ساعت 40 دقیقه بامداد امروز ـ جمعه، 2 آذرماه 97 ـ در نزدیکی عسلویه دچار اتش سوزی شد، هنوز پیدا نشده اند.

به گزارش فکرشهر، ساعت 40 دقیقه بامداد امروز بود که اعلام شد که یک فروند شناور در 15 مایلی عسلویه دچار آتش سوزی شده است؛ پس از اعلام این خبر، سه فروند شناور از اداره بندر به همراه تعدادی از پرسنل آتش نشانی سازمان منطقه ویژه انرژی پارس جهت کمک و نجات سرنشینان اعزام شدند.

این شناور که «علی 20» نام دارد و از بندر عسلویه راهی منطقه نفتی میدان پارس جنوبی بوده است، 11 خدمه داشته که 8 نفر تبعه هند و 3 نفر نیز ایرانی بوده اند.

آخرین خبرها از شناور آتش گرفته در ۱۵ مایلی عسلویه حاکی از آن است که آتش سوزی از آشپزخانه شناور آغاز شده است و 9 نفر از خدمه نیز نجات یافته اند و از سرنوشت 2 خدمه دیگر که گفته می شود از اتباع هند هستند، اطلاعی در دست نیست؛ هر چند این احتمال داده می شود که  در اثر حرارت و گرمای زیاد، زنده نمانده باشند.

تکمیلی

به گزارش فکرشهر، علیرضا باقری مدیر روابط عمومی اداره بنادر و کشتیرانی استان بوشهر گفت: اجساد  2 نفر خدمه مفقود شده، پس از ساعت ها تلاش نیروهای آتش نشانی بندر و با پشتیبانی مداوم اطفائ حریق یدک کش های بندر، داخل کابینه لنج سوخته کشف شدند.

وی افزود: آتش همچنان تحت کنترل است و انتظار میرود با ورود تیم تازه نفس وتجهیزات آتش نشانی جدید، تا نیمه شب امشب به طور کامل اطفا شود.

باقری گفت: ساعت ۱۸:۲۰ جسد 2 نفر پیدا شد و این اجساد درحال انتقال به خشکی هستند و شناور نیز در حال هماهنگی برای انتقال به اسکله یادگار امام ( ره ) است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر