جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/  فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارک:
فکرشهر - کورش امینی: فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارک گفت: بسیج مستضعفین امروز در ایران الگو و اسوه مردم جهان شده است...
کد خبر: ۴۹۸۸۹
شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰

فکرشهر - کورش امینی: فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارک گفت: بسیج مستضعفین امروز در ایران الگو و اسوه مردم جهان شده است.

به گزارش خبرنگار فکرشهر از جزیره خارک، سرهنگ سیروس حیاتی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه جزیره خارک ،‌ اظهار داشت: چهلمین سال تولد بسیج و تجلیل از مقام شامخ شهیدان و حماسه سازان فداکار و بی ادعای این نهاد مقدس مردمی، استحکام و اقتدار دفاعی و بازدارنده کشور، نفوذ منطقه ای جمهوری اسلامی و غلبه بر توطئه های دشمنان را مرهون جاری بودن روحیه و تفکر بسیجی و ایستادگی و استکبار ستیزی از جنس بسیجیان در جامعه دانست.

وی در ادامه بیان داشت : ملت ایران در پرتو رهبری امام راحل و آیت الله خامنه ای در مقابل امریکا ایستاد و این نظریه را ثابت کرد که یک ملت با اتکا به اعتقاداتش می تواند بر دشمنان غلبه کند.

سرهنگ حیاتی گفت : هفته بسیج امسال را در شرایطی طی می‌کنیم که به‌واسطه مظلومیت ملت یمن پر از درد است. ما در طول 40 سال اخیر تجربه کردیم که با ایستادگی و مقاومت می شود بر مشکلات فائق آمد و در برابر دنیای زور ایستاد اتفاقاً جنبش های اسلامی منطقه هم به درستی از این تجربه درس و نتیجه گرفته اند.

وی گفت:​ باید به مردم عزیز یمن درود فرستاد که با کمترین امکانات و همچنین مشکلات فراوان ناشی از چند سال محاصره همچنان مقاوم ایستاده اند و امریکا و وابستگان منطقه ایش بدانند ملتی که مقاومت را رمز پیروزی خود بداند شکست ناپذیر است و تلاش های دشمنان برای به زانو درآوردن آنها بی فایده است.

فرمانده سپاه ثارالله با اشاره به محاصره یمن از سوی رژیم آل سعود و کشتار مردم مظلوم یمن با حمایت امریکا افزود: ملت ایران امریکا را به زمین زد و جلوه دیگری از روح مقاومت بر پیکره امت اسلامی دمید. روش امریکا مقابله با ملت هاست و این روزها در کلام رئیس جمهور امریکا که ملت ایران را تروریست خواند مشخص است ولی امریکا باید بداند ملت ایران ملتی مقاوم، هوشیار و آگاه است و در برابر تمامی توطئه ها و تهدیدها سربلند و پیروز خواهد ایستاد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر