پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۹۸۹۰
شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
نظرات بینندگان
مگر شهر و محل زندگی بیست و چهار ساعته چه گناهی کرده
|
-
|
شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۷
مگر شهر و محل زندگی بیست و چهار ساعته چه گناهی کرده که بیابان ها و محل های عبوری نیمه روزه و گاهگاهی را بر آن ترجیح میدهند؟ رختکاری و پاکسازی محیط زیست، مخصوصا اگر توی شهر و کوچه و مجله و مجاور خانه هامان و محیط های نزدیک پیرامون و دور و برمان که هر روز در آن نفس میکشیم باشذ، و مصنوعی و ژست و نمایشی و روشنفکر بازی و خود نمایشی و پیروی از مد روز و ادا در آوردن و قرتی بازی و سوسول بازی و لوس بازی نباشد خیلی هم خوب است. راستی همه اش بیرون شهر؟ مگه خود شهر چه گناهی کرده و چه هیزم تری به شما فروخته که لاقل برای نمایش و ظاهر سازی هم که شده دستی به سر و روی ان هم بکشید ؟ در این یکی مورد بالا خره « بهتر از هیچ است!».
آدم های زود رنج و نازک نارنجی وقتی عیب کارشان را نشان میدهید بحوش میایند و برآشفته میشوند حق ی بیش از دیگران بیشتری برای خودشان قائل هستند و خیال میکنند که همه کارهایشان درست است و مردم باید و موظفند که از انها راضی و متشکر باشند و کار و زندگی شان را بگذارند و از آنها تشکر کنند مگر چه گلی به سر مردم زده اند خیلی از خودشان متشکرند
ادم های ستایش ظلب و تعا میگفت : « معلم کاردستی من کاردستی نداشتم که ببرم. در کوچه که میرفتم یک چیزی مثل لاستیک و تیوپ قلپیده و ورقلمبیده و پیچ پیچی جلو پای خود دیدم. برداشتم و بخانه بردم و با چاقو آنرا شکافتم و دو نصف کردم. داخل هر دو کپه را با گچ پر کردم. گچ که خشک شد دو قسمت را سر هم کردم و به عنوان کاردشتی به مدرسه بردم. چیز عجیب و غریب و بی شکلی از آب در آمده بود. معلم این مچاله بی شکل و عجیب غریب گچی را که به هیچ چیزی شبیه نبود جز همه چیز، هاج و واج و با حیرت هی ورنداز کرد و اینورشو نگاه کرد، اونورش نگاه کرد اینورش کرد، اونوریش کرد و هر چه به آن نگاه میکرد چیزی دستگیرش نشد و چیزی سر در نیاورد. آ خر ش با تعجب پرسید این چیه؟ گفتم ننه مه گفت ننه ت بهتر از هیچیه!
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر