جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۰۰۸
سه‌شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹

فکرشهر:  مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: بارندگی‌های همراه با تند باد ۱۳.۱ میلیارد ریال به تأسیسات برق این شرکت خسارت زد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، عباس ریز اظهار داشت: با فعالیت آخرین سامانه بارشی در استان شبکه های برق در بوشهر، شبانکاره، تنگستان و عسلویه ۳.۹ میلیارد ریال خسارت دید که عمده خسارت ها به دلیل برخورد درختان با شبکه های فشار ضعیف و کنده شدن پایه های برق گزارش شده است.

وی ادامه داد: در جریان فعالیت سامانه بارشی هفته گذشته نیز به تأسیسات برق شهرستان دیلم ۳.۲ میلیارد ریال خسارت وارد شد. بر اثر این بارندگی ها به طول ۲.۵ کیلومتر پایه های شبکه فشار متوسط برق شهرستان دیلم آسیب دید که در اسرع وقت نسبت به تعویض آنها اقدام شد.

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر ادامه داد: تأسیسات برق شهرستان گناوه نیز روز گذشته متحمل ۶ میلیارد ریال خسارت شد. ۶ دستگاه ترانسفور و شماری پایه های شبکه فشار متوسط گناوه خسارت دید.

وی اظهار داشت: با اعلام ورود سامانه بارشی قوی در استان بوشهر تمهیدات میدانی و عملیاتی در شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر اعمال شده تا در صورت وقوع خاموشی در اسرع وقت نسبت به برق دار شدن مشترکان اقدام شود. در آسیب دیدگی شبکه های فشار ضعیف و متوسط میانگین بازه زمانی ترمیم شبکه به ترتیب ۳۰ و ۶۰ دقیقه است.

وی اظهار داشت: در ارتباط با خسارت های وارده به شبکه های برق مشترکان انتظار می رود با اطلاع رسانی از طریق سامانه تلفنی ۱۲۱ ماموران واحد اتفاقات را در جریان بگذارند و از اقدام خودسرانه در این زمینه به طور جدی اجتناب کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر