شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۰۲۸
سه‌شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۰

فکرشهر:  مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: سه هزار و ۵۰۰ خانواده در سطح استان نیازمند مسکن مقاوم هستند.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی عصر سه‌شنبه در نشست با مدیرعامل سامان منطقه ویژه انرژی پارس اظهار داشت: در استان بوشهر قریب به ۳۲ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد قرار دارد که جمعیتی حدود ۷۰ هزار نفر را شامل می شود.

وی افزود: یکی از مهمترین برنامه‌های این نهاد توانمندسازی خانواده های تحت حمایت است که نگاه ویژه ای بر استفاده از ظرفیت های مجموعه های صنعتی دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: در این راه به دنبال این هستیم که از مسئولیت های اجتماعی صنایع استان در راستای ایجاد اشتغال و محرومیت زدایی استفاده کنیم.

لطفی یادآور شد: یکی از مهمترین مجموعه ها در جنوب استان بوشهر سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس است که انتظار می رود در زمینه ایجاد اشتغال برای مددجویان دارای مهارت و تخصص نفشی ماندگار بر عهده گیرد.

وی یادآور شد: برای تصریح در حوزه اشتغال، یک بخشی از ساختار اشتغال زایی کمیته امداد در عسلویه متمرکز شده تا بتواند در زمینه اشتغال مددجویان کمیته امداد در حوزه صنعت رایزنی لازم انجام دهد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به ساخت دو هزار واحد مسکونی در سطح استان برای مددجویان این نهاد، عنوان کرد: بررسی‌های ما نشان می دهد که حدود سه هزار و ۵۰۰ خانواده در سطح استان نیازمند مسکن مقاوم هستند که صنایع استان می توانند در این بخش کمک شایانی به مددجویان این نهاد کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر