جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۱۳۷
شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸

فکرشهر: نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: از بیکاری جوانان بومی شهرستان عسلویه احساس خجالت و شرمندگی می‌کنم.

به گزارش فکرشهر از مهر، سکینه الماسی عصر جمعه در جمع اهالی اهل سنت نخل تقی در رابطه با اشتغال که یکی از دغدغه های اساسی مردم نخل تقی است، بیان کرد: من وقتی جوانی بیکار در شهرستان عسلویه که قطب انرژی کشور است میبینم، احساس خجالت و شرمندگی میکنم.

وی در ادامه راجع به روند رو به رشد جذب نیروها در منطقه ویژه اظهار کرد: من بخش اصلی وقت و دغدغه خود و تیم همراهم را معطوف به اشتغال بومیان کرده ام و امیدوارم با تغییر روند مثبتی که در منطقه انرژی پارس ایجاد شده است، در آینده شاهد اشتغال بیشتر بومیان در پتروشیمی ها و پالایشگاه ها باشیم. مثلا از مرداد تا آبان ماه سال جاری ۲۴ نفر از شهر نخل تقی در منطقه ویژه شاغل شده اند.

الماسی در رابطه با دومین دغدغه مردم نخل تقی که استفاده از نیروی متخصص بومی در ادارات شهرستان عسلویه است گفت: بنده به صورت جزئی در عزل و نصب مدیران دخالت نمی‌کنم اما به فرمانداران چهار شهرستان جنوبی و مسئولین ارشد استانی توصیه کرده ام تا زمانی که نیروی متخصص بومی در جنوب استان داریم حق ندارند مدیری از خارج منطقه منصوب کنند.

وی ادامه داد: ما امروز مدیران خوبی از شهرستان های جنوبی داریم که توانایی مدیریت در سطح استان و حتی کشور دارند و باعث افتخار است که در جای جای کشور به مردم عزیز ایران خدمت می کنند.

نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه با اشاره به پکیج ۶٠٠ میلیاردی از محل اعتبارات نفت بیان کرد: براساس نیازهایی که مسئولین محلی برای نخل تقی اعلام کرده اند پروژه های تعریف شده است.

وی افزود: از جمله می‌توان به کمک به احداث سالن چندمنظوره نخل تقی با اعتباری ۳.۵ میلیارد تومانی، کمک به احداث سالن ورزشی نخل تقی به ارزش ۱.۵ میلیارد تومان، تامین اعتبار برای احداث دبیرستان 12 کلاسه دخترانه نخل تقی به ارزش چهار میلیارد تومان و مدرسه ١٢ کلاسه دخترانه با اعتباری ٣ میلیارد و ٣٠٠ میلیون تومان اشاره کرد.

الماسی با اشاره به مهمان نوازی مردم شهرستان عسلویه برای کارکنان پتروشیمی هایی که از سراسر کشور در جنوب بوشهر شاغل هستند، گفت: برای من به عنوان خدمتگزار شما باعث افتخار است که هرجای کشور می روم مردم از مهربانی و خوبی و محبت شما می گویند و از مهمان نوازی مردم عسلویه، نخل تقی، چاه مبارک و بیدخون بسیار راضی هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر