شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۲۵۱
سه‌شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۴

فکرشهر:  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: رفع مشکلات آلایندگی شهرستان عسلویه با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، مجید خورشیدی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در عسلویه اظهار داشت: وظیفه همه ملت و مسئولان است که نسبت به مسئله امید در چهلمین سال انقلاب اسلامی همت کنند.

وی با تاکید بر اینکه امید مقوم حضور شهروندان در همه عرصه‌ها است، تصریح کرد: حفظ و ارتقای امید و نشان دادن کارآمدی دستگاه‌ها و ساختارها ضروری است. اگر کارآمدی را نشان ندهیم امید هم از بین خواهد رفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه امید در همه زمینه‌ها باید وجود داشته باشد، بیان کرد: از همه دستگاه‌های می‌خواهیم که در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را با ارائه خدمات مناسب کام مردم را شیرین کنند.

وی اتحاد و وحدت در جامعه اسلامی را ستودنی دانست و افزود: شیعه و سنی در سرزمین اسلامی اعضای یک پیکر هستند و در استان ما وحدت و انسجام متجلی است و حق این مردم متحد این است که نتیجه اتحاد خود را ببینند.

خورشیدی با اشاره به برخی از مشکلات در شهرستان عسلویه ادامه داد: از جمله این مشکلات، مسائل زیست‌محیطی است و ما در تلاش هستیم تا این مشکلات کاهش یابد و تلاش های فراوانی در زمینه کاهش گازهای خروجی فلرها در حال انجام است.

وی از برنامه‌ریزی برای کاهش آلودگی‌های آب و خاک و هوا در عسلویه خبر داد و افزود: اقدامات خوبی در استان آغاز شده است تا دستگاه‌هایی که آلودگی زیست‌محیطی ایجاد می‌کنند اقدامات لازم را برای کاهش آلایندگی صورت دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر