جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۲۶۳
سه‌شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۲

فکرشهر:  رئیس انجمن سینمای جوان بوشهر گفت: دوره‌های مختلف آموزش هنری در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر ازمهر، عبدالرحمن برزگر دوشنبه‌شب در مراسم پایانی نخستین دوره فن بیان و ارتباط موثر ویژه کودک و نوجوان و پنجمین دوره ویژه بزرگسالان در انجمن سینمای جوان بوشهر اظهار داشت: انجمن سینمای جوان همواره آماده برگزاری دوره‌های مختلف هنری است.

رئیس انجمن سینمای جوان بوشهر اضافه کرد: دوره فن بیان و ارتباط موثر با حضور مدرس برجسته استانی، مهدی جلالی با حضور علاقمندان و هنرمندان خوب این رشته برگزار شد و امروز شاهد پایان این دوره هستیم.

برزگر افزود: داشتن هنر یک طرف و هنرمند بودن مسئله اصلی است، امیدوارم هنرمند باقی بمانید و تاثیر خود را در جامعه داشته باشید.

رئیس انجمن سینمای جوان بوشهر تصریح کرد: نتیجه این دوره خوانش کتاب بمباران نوشته بنده بود که یک کار ارزشمندی است و این نشان از موثر بودن دوره فن بیان است.

برزگر بیان داشت: خوانش کتاب بمباران توسط هنرآموزان دوره فن بیان نتیجه خوبی داشته به طوری که سفارس خوانش کتاب نشان شجاعت هم به این هنرآموزان داده شده است ضمن اینکه خوانش کتاب شازده کوچولو هم توسط گروه کودک و نوجوان دوره فن بیان انجام شد.

مدرس دوره فن بیان وارتباط موثر هم در این مراسم گفت: خوشحالم که پس از یک دوره موثر در کنار شما هنرآموزان، شاهد برگزاری مراسم پایان نخستین دوره هستیم و از همه مهم تر اینکه خوشحالیم که این دوره موثر بوده است.

مهدی جلالی افزود: در این دوره علاوه بر آشنایی با فنون بیان و ارتباط موثر دوستان و هنرمندان خوبی هم پیدا کردیم و خوانش چند کتاب توسط همین هنرمندان نشان از تاثیرگذاری این دوره بوده است.

لازم به ذکر است در این مراسم گواهینامه ۱۶ نفر از هنرآموزان دوره فن بیان و ارتباط موثر که در دو گروه کودک نوجوان و بزرگسال بود به آنان اعطا شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر