سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی« فکرشهر»/به همت اداره فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری برازجان:
فکرشهر - اسماء بوستانی: شهردار برازجان در مراسم تقدیر از معلولین گفت: در فعالیت های عمرانی تلاش می کنیم اعتبارات را همان گونه که برای افراد سالم تعبیر می کنیم، نابینایان و معلولین را نیز مد نظر داشته باشم.
کد خبر: ۵۰۲۷۴
سه‌شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۲

فکرشهر - اسماء بوستانی: شهردار برازجان در مراسم تقدیر از معلولین گفت: در فعالیت های عمرانی تلاش می کنیم اعتبارات را همان گونه که برای افراد سالم تعبیر می کنیم، نابینایان و  معلولین را نیز مد نظر داشته باشم.

به گزارش فکرشهر، محمد حسن محمدی با اعلام اینکه نواقصات زیاد است، تمام تلاشمان را در جهت کمتر کردن نواقصات به کار خواهیم گرفت، اظهار داشت: در فعالیت های فرهنگی یکی، دو گام از فعالیت های دیگر جلو هستیم؛ کار فرهنگی امروز یکی از بهترین فعالیت های فرهنگی ما است زیرا در خدمت معلولین موفق و افتخار آفرین این شهر هستیم. هر کدام از ابن معلولین افتخاراتی دارند که  بسیاری ازافراد سالم از این افتخارات محروم هستند.

محمدی افزود: شاید در شهرهای دیگر معلولین افتخار آفرین و موفق چون معلولین شهر ما وجود نداشته باشد؛ ما نیز هر کار و فعالیتی در جهت رفاه حال این عزیزان از دستمان بر بیاید کوتاهی نخواهیم کرد؛ در آینده نیز نواقصات و موانع سطح شهر در خصوص رفاه حال معلولین کمتر خواهد شد.

رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر برازجان در این مراسم اظهار داشت:  در راستای بهسازی محیط شهری جهت رفاه حال  معلولین در سطح شهر، سال ۱۳۹۶ خیابان شهید چمران و گذرهای منتهی به آن جهت رفاه حال معلولین اقدامات مفیدی انجام شد.

 ساحل تنگستانی پروژه بهسازی خیابان شهید چمران را مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: در همین راستا  در بودجه سال ۹۷ شهرداری برازجان مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان برای سایر نقاط شهر جهت بهسازی و کمک به معلولین در استفاده از محیط تعیین شده است؛ امید است تا پایان سال شاهد اجرای پروژه های بهتر و بیشتری  برای معلولین شهرمان باشیم.

رییس اداره بهزیستی شهرستان دشتستان با بیان اینکه معلولیت محدودیت نیست و اگر شرایط و محیط اجتماعی مناسب حضور معلولین باشد می توانند در تمامی عرصه ها استعدادهایشان را از حالت بالقوه به بالفعل تبدیل کنند ادامه داد: امروز در این مراسم معلولان موفقی حضور دارند که در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی الگوی نمونه بهزیستی هستند؛ وظیفه ما و دیگر مسوولین شهر است که مشکلات و موانع را بر سر راه موفقیت معلولین برداریم.

حمید انصاری افزود: انتظار ما از همه ادارات این است که شرایط را برای ورود معلولین جهت انجام کارهای خود فراهم کنیم تا معلولین نیز مانند افراد سالم بتوانند در جامعه فعالیت و کارهای خود را به راحتی انجام دهند؛ معلولین اگر نتوانند در اماکن عمومی قدرت خود را نشان و کار خود را انجام دهند دچار افسردگی می شوند.

انصاری از مناسب سازی مبلمان شهری جهت رفاه حال معلولین در آینده ابراز امیدواری کرد و ادامه داد: جامعه ای می تواند ادعا کند توسعه یافته است که شرایط و امکانات را به صورت مساوی در اختیار همه اقشار قراربدهد. امیدوارم روزی شاهد این مهم باشیم که در شهر هیچ گونه موانعی بر سر راه پیشرفت معلولین وجود ندارد و بتوانیم شاهد شکوفایی این عزیزان را در عرصه های مختلف باشیم.

نظرات بینندگان
ناهید اخلاقی
|
-
|
سه‌شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۷
درود بر شما و سپاس از همراهی
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر