جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۲۹۶
چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸

فکرشهر:  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: برنامه‌های متنوع هفته قرآن و عترت استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر ازمهر، حمیده ماحوزی صبح چهارشنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی دومین هفته قرآن و عترت استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در عرصه قرآنی دارای جایگاهی ویژه است.

وی با اشاره به برگزاری دومین هفته قرآن و عترت استان بوشهر خاطرنشان کرد: ترویج و توسعه فعالیت‌های قرآنی و ارج نهادن به فرهنگ قرآن از مهمترین اهداف برگزاری برنامه‌های دومین هفته قرآن و عترت استان بوشهر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ترویج و گسترش سبک زندگی قرآنی را از دیگر اهداف این برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: هفته قرآنی علاوه بر شناسایی و استفاده از ظرفیت های در این راستا موجب کوتاهی فاصله بین سنین نیز می شود.

ماحوزی با تاکید بر همکاری و همدلی دستگاه‌های دولتی، انجمن‌ها و موسسات در این هفته بیان کرد: معرفی دستاوردها و توانمندی های علوم قرآنی در استان و ترویج و تبلیغ قرآن و عترت (ع) در حوزه های مختلف از اهداف مد نظر است.

وی از ارتقای سطح کیفی و کمی فعالیت‌های قرآنی و ایجاد ارتباط با سایر حوزه‌های استانی فعال به عنوان اهداف مهم یاد کرد و افزود: تقویت و توسعه تعاملات و هم اندیشی بین ادارات، مراکز و نهادهای مردمی و موسسات قرآنی و جریان سازی قرآنی در بین اقشار مختلف و ایجاد تحرک و انگیزه در بین دستگاه های اجرایی از دیگر اهداف است.

مقاله، شعر و مشاعره، صنایع دستی، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، هنرهای سینمایی، آوا و نغمات دینی، رسانه، خرید و توزیع قرآن کریم، یادواره شهدای قرآنی و مسجد، تکریم پیشکسوتان قرآنی و نمایشگاه قرآن و عترت برنامه های این هفته در استان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر