سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار حوادث
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۳۱۰
چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۹

فکرشهر: راننده کامیون زنی را که برای گرفتن خسارت تصادف شوهرش از برف‌پاک‌کن‌های کامیون آویزان شده بود، زیر گرفت و به طرز دلخراشی کشت.

به گزارش فکرشهر، روزنامه خراسان نوشت: ماجرای این جنایت هولناک شب سه‌شنبه گذشته زمانی در خیابان فدائیان اسلام مشهد رقم خورد که یک دستگاه کامیون که بار موتورسیکلت داشت با پراید تصادف کرد.

راننده جوان کامیون که ابتدا مقصر بودن خود را نمی‌پذیرفت پس از حضور افسر راهنمایی و رانندگی، تصمیم گرفت خسارت پراید را بپردازد به همین دلیل رانندگان دو خودرو در حالی که همسرانشان نیز در محل حضور داشتند برای تعیین مبلغ خسارت نزد یک صافکار رفتند. وقتی صافکار مبلغ خسارت را حدود ۴۰۰ هزار تومان تعیین کرد صاحب بار کامیون (مالک موتورسیکلت‌ها) مدعی شد که این مبلغ زیاد است و با خواهش و تمنا از راننده پراید خواست تا با گرفتن ۲۰۰ هزار تومان خسارت به ماجرا خاتمه دهد. راننده پراید نیز پذیرفت و هر دو نفر پای دستگاه عابر بانک رفتند تا مبلغ مذکور را کارت به کارت کنند اما هیچ پیامکی برای راننده پراید از سوی بانک ارسال نشد! و همین موضوع به جدال لفظی انجامید در حالی که صاحب بار کامیون مدعی بود پول را به حساب راننده زیان دیده واریز کرده است او با نشان دادن تلفن همراهش اظهار می کرد که چنین پولی به حساب بانکی وی واریز نشده است.

به همین دلیل همسر راننده پراید، سوار کامیون شد تا زمان پرداخت پول، از رفتن آن ها جلوگیری کند. ولی راننده جوان کامیون به فریادهای زن جوان توجهی نمی کرد تا این که آن زن با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت. در این هنگام بود که راننده کامیون، زن جوان را از خودرو پایین انداخت ولی آن زن دست بردار نبود و بلافاصله از برف پاک کن های خودرو آویزان شد تا نگذارد حق شوهرش پایمال شود! در حالی که شهروندان و رهگذران با دیدن این صحنه دلخراش به سوی راننده کامیون رفته و از او خواستند تا برای حفظ جان زن جوان حرکت نکند ولی راننده توجهی به موضوع نکرد و پدال گاز را فشرد. زن که دیگر تعادل خود را از دست داده بود مقابل چشمان مردم از کامیون پایین افتاد و سرش زیر چرخ عقب خودرو قرار گرفت و در دم جان سپرد. در پی مرگ دلخراش این زن، شهروندان نتوانستند از فرار راننده کامیون جلوگیری کنند و بلافاصله ماجرا را به پلیس گزارش دادند. دقایقی بعد نیروهای انتظامی در حالی موضوع این سانحه مرگبار را به قاضی ویژه قتل عمد اعلام کردند که مقام قضایی در حال بررسی صحنه خودسوزی مردی در کوه های منطقه آب و برق مشهد بود. با وجود این قاضی میرزایی با توجه به اهمیت و حساسیت ماجرا و ضمن صدور دستوراتی برای ردیابی مسیر حرکت کامیون، عازم محل حادثه شد و به تحقیق در این باره پرداخت. تحقیقات مقدماتی قاضی میرزایی بیانگر آن بود که راننده با خواست و اراده خود در حالی کامیون را به حرکت درآورده است که زن جوان از برف پاک کن ها آویزان بود!

به دستور مقام قضایی، این پرونده به  گروه زبده ای از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی سپرده شد و کارآگاه نجفی (افسر پرونده) تحقیقات خود را از همان ساعات اولیه شب آغاز کرد تا این که ساعت ۲ بامداد روز گذشته به سرنخ هایی رسید که نشان می داد راننده کامیون به سمت فریمان حرکت کرده است.

بنابراین کارآگاه نجفی با توسل به شگردهای تخصصی اطلاعاتی و پلیسی، راننده جوان را در جاده فریمان دستگیر کرد و به مشهد انتقال داد. این راننده که گواهینامه جعلی به همراه داشت، در بازجویی ها گفت: موتورسیکلت ها را قرار بود به بوشهر ببرم که با پراید تصادف کردم ولی چون گواهینامه رانندگی با کامیون را نداشتم تصویر خودم را روی گواهینامه یکی از بستگانم چسباندم که متاسفانه این حادثه رخ داد. به دستور قاضی کاظم میرزایی تحقیقات گسترده درباره این ماجرای هولناک همچنان ادامه دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر