چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۳۱۵
چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۸

فکرشهر:  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: تکریم ارباب رجوع نباید در قالب شعار باشد.

به گزارش فکرشهر ازمهر، مجید خورشیدی ظهر چهارشنبه مراسم تودیع و معارفه معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کنگان با تاکید بر غنیمت شمردن دوران خدمت به مردم اظهار داشت: خدمت بی منت در جامعه سالم، ذخیره ای برای آخرت مسئول است و باید بدان این دوران نیز مانند هرچیزی عمری دارد.

وی ادامه داد: مردم از دوران انقلاب تا کنون که در جنگ سرد به سر می بریم کنار دولت بوده اند تا جایی که دشمن از شکست ایران ناامید شده است پس بنابراین باید ما دولتی ها در خدمت رسانی به مردم تمام تلاش را پیش گرفته  تا در پایان خدمت مسئول بودن مان شرمنده نباشیم.

خورشیدی تکریم ارباب رجوع را از وظایف اصلی هر مسئول خدمتگزار دانست و اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع نباید در قالب شعار باشد و باید با ابتکار عمل سعی بر امیدوار کردند مردم از خدمات دولت شویم چرا که امیدواری لازمه استمرار نظام اسلامی و سیاسی است.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری بر تکمیل و تدوین پروژه های بررسی شده و در حال احداث شهرستان تاکید کرد و خواستار اهتمام لازم از مسئولین در انجام این مهم شد.

لزوم پاسخگویی به مردم

فرماندار شهرستان کنگان نیز با بیان اینکه پروژه های دهه فجر تدوین شده است، گفت: با برنامه و جدیت و همت بالا پروژه ها را به مردم ارائه خواهیم کرد.

فتح‌الله نوروزی به مسائل ذکر شده توسط معاون استاندار اشاره کرد و از شورای اداری شهرستان پرسید، وظیفه ما مسئولین در مقابل پاسخگویی به مردم چیست؟ با توجه به شرایط کنونی جامعه و نگاهی که دشمن به کشور ما دارد باید خدمات بهتری به مردمی که در مقابل این توطئه ایستادگی کردند، ارائه دهیم.

فرماندار شهرستان کنگان تقویت بنیه علمی، توجه به برترین و نخبه ها، ازدواج آسان، توانمندی بانوان فعال در بخش روستا، حمایت از پژوهشگران و نویسندگان و اجرای برنامه تسهیلگری اجتماعی در محلات آسیب پذیر را از جمله برنامه های مدون سال جاری اعلام کرد.

احمد خاک‌نژاد معاون فرماندار کنگان نیز نیاز شهرستان به برنامه های نرم افزاری را از لازمه پیشرفت در امورات شهری دانست و افزود: بخشی از برنامه های نرم افزاری تدوین شده است که بخش های باقی مانده نیازمند همت مضاعف مسئولین مرتبط است

لزوم تقویت گردشگری ساحلی

طاها دشتی مطلق رئیس شورای شهرستان کنگان ضمن اکرام خدمات خاک نژاد در دوران معاونت فرمانداری، گفت: امیدوارم طرح نخبه پروری و همچنین گردشگری ساحلی و روستایی با همراهی مسئولین و شرکت های مستقر در منطقه به سرانجام برسد.

عبدالحسن زیبا معاون جدید اجتماعی سیاسی فرمانداری کنگان گفت: برای ادامه دادن برنامه های تدوین شده عزم را جزم خواهم کرد و آنچه در توان دارم را بکار خواهم گرفت.

وی همچنین عملکرد خود در سمت پیش به برگزاری کارگاه‌های توانمند سازی بانوان روستاها، اجرای طرح نشاط اجتماعی و پیگیری های در حوزه گردشگری روستایی اشاره کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر