پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۳۱۶
چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۱

فکرشهر:  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم گفت: دومین جشنواره تئاتر استانی مونولوگ در نیمه دوم اسفندماه سال جاری در این شهر برگزار می شود.

به گزارش فکرشهر از مهر،  زهره محنایی اظهار داشت: یکی از مهم ترین ویژگی‌هایی که جشنواره‌های تئاتر دارند، کشف استعدادهای جدید در بین جوانان و نوجوانان در زمینه های مختلف بازیگری، نویسندگی، کارگردانی است.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد تعامل و هماهنگی و ارتباط مطلوب بین هنرمندان شهرستان و استان برشمرد وافزود: جشنواره عاملی برای ارتقای تجربیات هنری و تلاش برای خلق و تولید آثار هنری و ایجاد انگیزه بین هنرمندان است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیلم بیان کرد: هماهنگی و تعامل بسیار خوبی بین دستگاه‌های فرهنگی شهرستان دیلم در جهت برگزاری این جشنواره بوجود آمده است و با برنامه ریزی های انجام شده این جشنواره در نیمه دوم اسفندماه در دیلم برگزار خواهد شد.

 محنایی ادامه داد: این جشنواره به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری انجمن نمایشی شهرستان وانجمن  نمایشی استان بوشهر، با مشارکت شهرداری و شورای شهر و جمعی از خیرین و نیکوکاران دریادل و اداره گمرک و تعاونی لنجداران برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: موضوع جشنواره تئاتر استانی مونولوگ به صورت آزاد است و علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می توانند تا ١۵ بهمن ماه آثار خود را به این دبیرخانه ارسال کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر