پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۳۲۷
پنجشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶

فکرشهر:  فرماندار دشتی گفت: دولت از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان و نیازمندان اختصاص داده است.

به گزارش فکرشهر ازمهر، عبدالله نادری ظهر چهارشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دشتی اظهار داشت: تاکنون بخشی از این تسهیلات توسط بانک های عامل در سطح شهرستان پرداخت شده و برخی نیز در دست اقدام است .

وی با بیان اینکه با پرداخت این تسهیلات فضای کسب و کارجدیدی در شهرستان راه اندازی شده است ، افزود: با روی کار آمدن دولت تدبیر وامید توجه خوبی به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و اقشار آسیب پذیر جامعه صورت گرفته است.

نادری تصریح کرد: در حال حاضر کمیته امداد دو هزار ۳۰۰ خانوار تحت پوشش دارد که در هشت ماهه اول سال جاری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال مستمری پرداخت  کرده است.

وی ادامه داد: احداث مسکن برای مددجویان نیز یکی دیگر از اقدامات ارزشمند دولت برای بوده به طوری که اخیرا با عنایت استاندار بوشهر هزار واحد مسکونی جدید دیگر برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر احداث که از این تعداد ۱۴۹ واحد آن در سطح شهرستان ساخته می شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتی نیز گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) با حمایت های خوب دولت همواره منشا خیرات و برکات زیادی بوده است.

اسماعیل فقیه با بیان اینکه این نهاد در فصول مختلف از جمله عمران، مسکن، درمان، فرهنگی، مشاوره، خدمات، مالی و خودکفایی خدمات ارائه می دهد، افزود: در هشت ماهه اول سال جاری این نهاد به سه هزار خانوار مستمری و غیر مستمری خدمات ارائه کرده است .

وی تصریح کرد: در دو سال گذشته با مشارکت سپاه ۱۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان ساخته شده و ۱۴ واحد نیز در در دست ساخت است.

فقیه یادآور شد: در هشت ماهه اول سال جاری ۵۰ میلیارد ریال برای مددجویان کمک بلا عوض در فصول مختلف صورت گرفته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر