جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۳۲۹
پنجشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷

فکرشهر:  مدیرکل محیط زیست استان بوشهر از راه اندازی مرکز پایش و آزمایشگاهی مجهز به دستگاه‌های سنجش آلودگی هوا در جنوب استان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، فرهاد قلی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای پایش زیست محیطی و اندازه گیری آلایندگی های آب، هوا و خاک بویژه در جنوب استان بوشهر و شهرستان‌های عسلویه و کنگان برنامه های خوبی پیش بینی شده است.

وی افزود: تلاش داریم در آینده نزدیک یک مرکز پایش و آزمایشگاهی مجهز به دستگاه‌های سنجش آلودگی هوا برای سنجش روزانه و آنلاین آیندگی های زیست محیطی در شهرستان عسلویه ایجاد کنیم.

قلی نژاد بیان کرد: برای شناسایی آلایندگی های محیط زیست کارگاه‌ها و کارخانه‌ها این پایش در بهبود وضعیت زیست محیطی کمک خواهد کرد که راهکارها و شیوه های کاهش آلودگی پیشنهاد بدهیم.

وی همچنین از اجرای طرح جامع آلودگی هوا در عسلویه خبر داد و گفت: برنامه داریم با همکاری دیگر دستگاههای اجرایی استان طرح جامع آلودگی هوای عسلویه تدوین کنیم.

قلی نژاد یادآور شد: در این طرح تلاش می شود سهم صنعت در این قضیه مشخص شود و امیداوریم با مشارکت همه دستگاهها  شاهد کاهش و در نهایت رفع آلودگی محیط زیست عسلویه باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر