چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
به گزارش فکرشهر، مجتبی عوض زاده که دانش آموخته دانشکده خبر و متولد بندر گناوه است، پیش از این رئیس روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران بود و ایوب بنوی نیز که متولد دشتستان است و جای خود را به عوض زاده داده است، به عنوان دبیر کمیته تعاملات اجتماعی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، منصوب شد...
کد خبر: ۵۰۳۶۵
جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۴:۱۲

فکرشهر: تغییرات در منطقه ویژه پارس جنوبی، به رییس روابط عمومی رسید و در نشستی که کم تر رسانه ای حضور داشت، ایوب بنوی تکریم و مجتبی عوض زاده به عنوان رییس جدید روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس معرفی شد.

لزوم بهره گیری از ابزارها و شیوه های نوین اطلاع رسانی در روابط عمومی

به گزارش فکرشهر، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در این آیین که محمد ناصری ـ رییس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران ـ نیز حضور داشت، با بیان اینکه سازمان منطقه ویژه پارس از اهمیت و جایگاه خاصی در کشور برخوردار است گفت: روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پارس کانال ارتباطی صنعت نفت و حوزه پیرامونی است بنابراین لازم است روابط عمومی خود را مطابق با وضعیت جاری کشور و بهره گیری از ابزار ها و شیوه های گوناگون ارتباط خود را محیط پیرامون بیش از پیش تقویت کند.


 
سید پیروز موسوی تصریح کرد: شاید برخی تصور کنند رسالت سازمان با بهره برداری از همه پالایشگاه ها و صنایع پایین دستی دیگر نیازی به ارتباط با صنایع و محیط پیرامونی نباشد اما اعلام می کنیم ما در تمامی شرایط در کنار صنایع مستقر در منطقه و مردم خواهیم بود و با همه با هم از مسائل و مشکلاتی که تحریم برای کشور بوجود آورده است عبور خواهیم کرد.
 
وی، توسعه صنایع پایین دستی را حلقه گمشده ارزش افزوده و ایجاد اشتغال در کشور دانست و افزود: جذب سرمایه و توسعه صنایع پایین دستی کلید ایجاد زنجیره ارزش و اشتغال آفرینی در کشور است و لازم است با تمام توان در این زمینه تلاش کنیم.
 
 موسوی با بیان اینکه اشتغال آفرینی در بخش خدمات نیز مغفول مانده است  گفت:  سهم صنعت در میزان اشتغال جوامع توسعه یافته 20 درصد و بخش خدمات 80 درصد است بنابراین ما نیز باید در این بخش آموزش های لازم را به مردم ارائه دهیم تا بتوانیم مشکل اشتغال جوانان را حل کنیم.


 
 وی ضمن تقدیر از زحمات آقای بنوی در زمان تصدی مسئولیت گفت: همکاران روابط عمومی تلاش بسیار خوبی در حوزه های مرتبط با این بخش داشته اند که لازم است این فعالیت ها تقویت شود.
 
 مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس، مجتبی عوض زاده را از نخبگان حوزه روابط عمومی صنعت نفت و استان بر شمرد و گفت: امیدواریم با همکاری سایر مدیریت ها و همراهی رسانه های ملی و محلی بتوانیم خدماتی که صنعت نفت به حوزه پیرامون داشته به نحو شایسته به اطلاع مردم برسانیم.

دنیا علیه صنعت نفت ایران بسیج شده است

رییس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران نیز در این آیین گفت: دنیا علیه صنعت نفت ایران بسیج شده است.

محمد ناصری با تبریک دوباره انتصاب سید پیروز موسوی به سمت مدیرعاملی منطقه ویژه انرژی پارس، گفت: ایشان از چهره های فرهنگی و از مدیران خوشنام صنعت نفت هستند و خرسندم که اعلام کنم شرکت پایانه های نفتی ایران با راهبری آقای موسوی از شرکت های فعال در حوزه فرهنگی با اجرای برنامه ها و جشنوراه های مختلف در این حوزه بوده است.

ناصری با بیان اینکه فعالیت در روابط عمومی دو وجهی و به سخنی دیگر سهل و ممتنع است گفت: سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و به تبع آن روابط عمومی این سازمان نماینده صنعت نفت در منطقه است و امیدواریم عملکرد صنعت نفت در حوزه پیرامونی به بهترین شکل به اطلاع مردم رسانده شود زیرا همراهی و همکاری مردم در گرو اطلاع رسانی خوب عملکردهاست.

وی با تبریک انتصاب آقای عوض زاده به ریاست روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پارس گفت:ایشان از پیشکسوتان و متخصصان حوزه روابط عمومی کشور هستند و قطعا برنامه های پیشنهادی آقای عوض زاده می تواند یاری رسان صنعت نفت در این منطقه حساس و راهبردی کشور باشد.

رییس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه حوزه مسئولیت های اجتماعی با روابط عمومی گره خورده است ابراز امیدواری کرد با اطلاع رسانی به موقع و دقیق این بخش بیش از پیش تقویت شود.

ناصری با بیان اینکه دنیا علیه صنعت نفت ایران بسیج شده است گفت: ما دست دوستی و یاری را به سمت رسانه های استان دراز می کنیم بنابراین ضمن اینکه نقد را می پذیریم و اعتقاد ما هم بر این است نقد لازمه پیشرفت است اما  نباید به گونه ای اطلاع رسانی شود که ذهنیت منفی در مردم ایجاد شود  و به آرامش جامعه خدشه وارد شود.

رییس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران گفت : وظیفه ما در شرکت ملی نفت ایران حمایت همه جانبه از فعالیت های روابط عمومی شرکت های تابعه است و از هر پیشنهادی برای ارتقای فعالیت ها در این حوزه استقبال می کنیم.

حمایت از گروه های فرهنگی و هنری استان بوشهر عمل به مسوولیت های اجتماعی است

رییس سابق روابط عمومی منطقه ویزه افتصادی و انرژی پارس نیز در این آیین، با بیان اینکه به دلیل نقش حاکمیتی سازمان  انتظارات مردم و مسوولان استان از صنعت نفت متوجه روابط عمومی منطقه ویژه پارس است گفت: پاسخگویی به همه این انتظارات وظیفه سنگین و خطیری را متوجه ما می کند که طی سه سال گذشته سعی کردیم ضمن تقویت ارتباط دو سویه، به بهترین شیوه ممکن خدمات صنعت نفت به محیط پیرامون را به اطلاع مردم برسانیم.  


 
ایوب بنوی با بیان اینکه یکپارچه سازی فعالیت های اطلاع رسانی و فرهنگی از مهمترین حوزه های عملکردی روابط عمومی سازمان طی سه سال گذشته بوده است، گفت: برنامه رادیویی و تلویزیونی پارس و توسعه و برگزاری جشنواره قرآنی حبل المتین و تئاتر دفاع مقدس و رصد دائم فضای مجازی و اطلاع رسانی از دیگر فعالیت های روابط عمومی بوده است و در همه این فعالیت ها سعی کردیم با بکارگیری و حمایت از گروه های فرهنگی و هنری استان به وظیفه خود در این زمینه عمل کنیم.

رسالت سنگین روابط عمومی منطقه ویژه پارس در شرایط کنونی صنعت نفت

رییس جدید روابط عمومی منطقه ویژه پارس نیز در آیین معارفه خود گفت: رسالت روابط عمومی منطقه ویژه پارس در شرایط کنونی صنعت نفت بسیار سنگین و حساس است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، مجتبی عوض زاده با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به عنوان پایتخت انرژی ایران نفش بسبار مهمی در تامین اقتصاد کشور دارد گفت: ۷۰ درصد گاز مصرفی کشور و ۶۰ درصد انرژی مورد نیاز بخش حمل و نقل کشور از این منطقه تامین می شود .
 
وی، جایگاه منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در عرصه داخلی، منطقه ای و بین المللی را بسیار مهم و حساس دانست و افزود: بلافاصله بعد از رفع تحریم ها ما شاهد ثبت رکورد های چشمگیری بودیم که حیات دوباره ای برای صنعت نفت محسوب شد و از طرف دیگر نیز تمام این موفقیت ها و دستاوردها با همت ،توان ،تفکر و تجربه‌ ایرانی محقق شده است.


 
 رییس روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پارس در ادامه تصریح کرد: امسال در بعد ملی و بین المللی برای روابط عمومی های صنعت نفت  یک سال سرنوشت ساز است زیرا  از یک سو  با برگشت تحریم ها مواجه هستیم و حساسیت‌هایی که لازم است در عرصه های مختلف ارتباطات، اطلاع رسانی و رسانه ای رعایت شود و از سویی دیگر ورود به تاریخ ۴۰ سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که وظیفه روابط عمومی ها را سنگین تر کرده است.
 
عوض زاده با اشاره به توان ،تدبیر و ظرفیت بدنه مدیریتی و کارشناسی سازمان  منطقه ویژه پارس ابراز امیدواری کرد برای اعتلای نام صنعت نفت و منطقه ویژه پارس، روابط عمومی خدمات شایسته ای را به کشور و به خصوص جامعه پیرامونی‌ در قالب مسئولیت های اجتماعی داشته باشد.

به گزارش فکرشهر، مجتبی عوض زاده که دانش آموخته دانشکده خبر و متولد بندر گناوه است، پیش از این رئیس روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران بود و ایوب بنوی نیز که متولد دشتستان است و جای خود را به عوض زاده داده است، به عنوان دبیر کمیته تعاملات اجتماعی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، منصوب شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر