جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۳۸۴
جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۱

فکرشهر: امام جمعه بندر دیر گفت:مالک جایگاه های سوخت شهر دیر یا عرضه مدیریت ندارد یا می خواهد مردم را ناراضی کند که در هر دو صورت باید با ایشان برخورد شود.

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت الاسلام سید علی حسینی امروز در خطبه های نمازجمعه بندر دیر با بیان اینکه شراب کلید همه زشتی ها و خبائث است،اظهار داشت: باید عرصه بر کسانی که به احکام خدا هتاکی می کنند تنگ شود.

امام جمعه بندر دیر با بیان اینکه باید به ارزش ها و اعتقادات خود بازگردیم، افزود: چرا در شهرستانی که مردم آن عاشق اباعبدالله هستند ،برخی راه یزیدی در پیش گرفته اند و ترویج و توزیع شراب  می کنند و برخی هم آلوده به این زهرماری شده اند.

وی با محکوم کردن اقدام تروریستی اخیر در چابهار یاد آور شد: تروریست ها و حامیان جنایتکار آنها بدانند که با این اقدامات کور آنها ملت ایران  از راهی که در پیش گرفته بر نمی گردد و آرمان ها و اهدافش را فراموش نمی کند.

حسینی با بیان اینکه بزودی پاسخی سخت و پشیمان کننده به این اقدامات داده می شود، عنوان کرد:هدف دشمن از این اقدامات کور تروریستی ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی  در آن سامان و از سویی ناامن جلوه داده منطقه ای است که کشورهایی  از همسایگان ما  در آنجا قصد سرمایه گذاری  دارند.

وی با تبریک روز دانشجو بیان کرد: دانشجویان در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس  و مقابله با توطئه های دشمن و محرومیت زدایی نقش بسزایی داشته اند.

خطیب جمعه دیر دانشجویان را افسران جنگ نرم  برشمرد و افزود: این قشر باید جامعه را به مقاومت در مقابل دشمن ترغیب کنند و خودشان نیز در جنگ نرم ایفای نقش کنند.

حسینی گفت: آینده کشور به دست دانشجویان دشمن شناس، علم آموز  و مرتبط با خالق  و آرمان گرا و عدالت خواه است.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از بیماری ها ناشی از مصرف بی رویه نمک، چربی و مواد قندی است که باید رعایت شود.

امام جمعه دیر با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به  بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز تصریح کرد: اهمیت دادن به نماز حق نماز را ادا کردن است.

وی  با بیان اینکه آموزش و پرورش نقش مهمی در زمینه ترویج نماز دارد،افزود: نماز در مدارس باید خروجی داشته باشد و دانش آموزان را به حضور در مساجد و نماز جمعه ترغیب کند.

حسینی درباره تصویب قانون منع بکار گیری بازنشستگان در مجلس ابراز کرد: این قانون در واقع حلقه بسته مدیریتی را باز  می کند و راه را برای جوانان برای رساندن خود به مراکز مدیریتی می گشاید.

وی با بیان اینکه در نظام اسلامی ما بن بست نداریم افزود: قانون بازنشستگی برخی جا نیاز به استثنائاتی دارد کما اینکه در دولت های مختلف هرجا دولت ها گیر می کردند به حکم حکومتی رهبری متوسل می شدند.

خطیب جمعه دیر درباره  مشکلات دو پمپ بنزین  شهر دیر گفت: ما بارها در خطبه های  نمازجمعه صحبت کرده ایم اما نمی دانیم چه مشکل حل نشدنی است که مردم هر روز به ما زنگ می زنند و از تعطیلی این جایگاه ها گله مند هستند.

حسینی  با تقدیر از پیگیری های فرماندار دیر در این باره اضافه کرد: ما از فرماندار محترم می خواهیم که این مسئله را حل کنند چرا که الان پنج ماه است که هیچ کدام از شهرهای اطراف ما این مشکل را ندارند و فقط دیر با این معضل روبروست.

وی تأکید کرد: مالک این جایگاه ها یا عرضه مدیریت  ندارد یا می خواهد مردم را ناراضی کند که در هر دو صورت باید با ایشان برخورد شود.

امام جمعه دیر با اشاره به تشکیل ستاد بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان دیر عنوان کرد: همگان در راستای ارائه دستاورد های  نظام مقدس اسلامی در چهار دهه گذشته به نسل جوان که دوران انقلاب  ودفاع مقدس را ندیده اند کوشا باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر