جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۳۹۳
جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳

فکرشهر: امام جمعه گناوه بیان داشت: جنبش دانشجويي مراقب باشد در دام انحراف نيفتد و استكبارستيزي، بصيرت و ولايت مداری را سرلوحه کار قرار دهد.

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر گناوه ضمن سفارش مردم به تقوای الهی اظهار داشت: راه رسیدن به رستگاری و پیروزی طبق سوره مبارکه نور سه صفت، اطاعت از خدا، خشیت الهی و تقوا است.

امام جمعه شهر گناوه  ضمن تبریک ١٦ آذر و روز دانشجو به دانشجویان تصریح کرد: جنبش دانشجویی مراقب باشد در دام انحراف نیفتد و استکبارستیزی، بصیرت و ولایت مداری را سرلوحه کار قرار دهد.

وی با اشاره ای به نقض عهدهای مکرر اروپا درخصوص عمل نکردن به برجام از سوی آنان و اتهام اخیر آمریکا مبنی تروریست بودن ایران و آزمون موشک ها گفت: متاسفانه هفت ماه از قول و پیمان اروپایی ها می گذرد و همچنان شاهد عهدشکنی و همنوایی اروپایی ها با آمریکا هستیم و تاکنون هیچ اقدامی جز حرف زدن صورت نگرفته است.

رکنی حسینی افزود: ما برای حفظ مملکتمان به موشک نیاز داریم و موشک حق قانونی ما است.

امام جمعه گناوه در ادامه گفت:  مردم گناوه از پخت نان بی کیفیت گله دارند از مسئولین می خواهم هر چه سریعتر این مشکل مردم را رسیدگی کنند.

وی افزود: با رسیدن به فصل سرما به دلیل عدم تمکن مالی بعضی از شهروندان با وجود رسیدن شبکه گازرسانی به تعداد زیادی از منازل، اما قادر به لوله کشی گاز نیستند و از نفت و گاز محرومند از شرکت گاز میخواهم این موضوع را رفع کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر