پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی« فکرشهر»
فکرشهر - نصرالله جاهدین محمدی: با سلام و درود خدمت همه اهالی ورزش به ویژه فوتبال. دوستان عزیز می خواستم درخصوص تعویض داور بازی سپاهان و پرسپولیس سخنی داشته باشم .
کد خبر: ۵۰۴۳۹
يکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴

فکرشهر - نصرالله جاهدین محمدی: با سلام و درود خدمت همه اهالی ورزش به ویژه فوتبال. دوستان عزیز می خواستم  درخصوص تعویض داور بازی سپاهان و پرسپولیس سخنی داشته باشم .

روزیکشنبه  ۱۳۹۷/۹/۱۸ که ابلاغ این بازی به نام آقای محمدحسن زاهدی فرد داورخوب برازجانی صادر شده بود، پس از مصاحبه های مربیان تیم ها،  بلافاصله کمیته داوران فدراسیون تحت فشارهای آقای تاج با تعویض تیم داوری  دست به اقدامی بی سابقه زدند که تاکنون درهیچ کجای دنیا ندیده ام  مگر درکشور خودمان  که البته پیرامون این موضوع  صحبت ها فراوان است.

انتقاد اول به کمیته داوران فدراسیون درخصوص این موضوع است که چرا این تیم داوری  را  برای قضاوت این  بازی درنظر گرفتید؟ و بعد ازچند روز که اعلام کرده بودید  بافشار چه کسی این تیم داوری را دوباره جابه جا کردید؟

  آیا تابحال مشابه کار خودتان را در کشورهای دیگری  دیده اید؟ ممکن است انتخاب آقای فغانی و تیم داوریش در  جام جهانی  نقطه مثبتی باشد ولی این عمل شما نکات منفی بسیاری دارد که هرگز فراموش نخواهد شد، یعنی در واقع با این تصمیمات نابجا زمینه بسیاری از اتهامات را نسبت به خودتان فراهم کردید، و بدعتی گذاشتید که تاکنون کمتر سابقه داشته است.

عملتان  اقتدار کمیته داوران وفدراسیون فوتبال را زیر سوال برد،  البته اگر معنی اقتدار برایتان اهمیت داشته باشد یا درکش کنید، گویا  علاقه شماها به میز و  صندلی ریاست بیشتر است تا ایجاد یک نظم وانضباط در فدراسیونی که درخیلی جهات مورد سوال بوده واست.

آیا درهیچ جای دیگری سراغ دارید که اظهار نظر  مربیان تیم ها  در تعیین داوران نقش داشته باشد؟ آیا زمینه این موضوع رافراهم نکرده اید  که سایر تیم ها هم به شما وکمیته داوران اعتماد نداشته باشند و در بازی های مهمی که درپیش دارند درخواست تعویض داور کنند؟ آیا با این عمل زمینه تضعیف داوران را فراهم نکرد ه اید؟ آیا همین آقای زاهدی فرد  نبود که قضاوت بسیاری از بازی های مهم  را بعهده اش گذاشتید؟

چه اتفاقی رخ داد که تصمیم به تعویضش گرفتید؟ آیا ازباشگاه ها می ترسید یا ازسخنان چند مربی واهمه دارید؟ آیا چون داور مورد نظر ازاستان های محروم بود دست به چنیین کاری زده اید؟ درپایان یاد آوری می کنم  بنا به هردلیلی وایده ای که داشته اید  این عمل نکوهیده  شما در دل تاریخ داوری این مرز وبوم  خواهد ماند وفراموش نخواهد شد .

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر