جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۴۶۰
يکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوسهر از شناسایی و دستگیری متهمی خبر داد  که در" وحدتیه" دشتستان نیمه شب پدرش را به رگبار بسته بود.

به گزارش فکرشهر به نقل ازروابط عمومی پلیس بوشهر، سردار خلیل واعظی گفت : حدود 20 روز قبل مردی 53 سال دریکی از روستاهای  وحدتیه دشتستان نیمه های شب  در حیاط منزلش  با شلیک چندین گلوله کلاش از پشت بام همسایه به قتل رسید .

وی افزود : با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی دشتستان  و تشکیل تیم ویژه ای بررسی این حادثه از چندین منظر آغاز شد،  با توجه به ارتباط مقتول با پرونده دستگیری چند متجاوز به عنف و سارق مسلح که حدود 6 سال قبل منجر به اجرای حکم اعدام  شده بود، شایعاتی در خصوص ارتباط این حادثه با پرونده اعدام  مطرح شد.

وی تصریح کرد: برخی از افراد به امید انحراف مسیر تحقیقات پلیس و ایجاد مانع در کشف حقیقت آگاهانه به این شایعات دامن می زدند، اما تحقیقات میدانی، بررسی های علمی و هوشمندانه کارآگاهان دایره جنایی پلیس آگاهی دشتستان با جمع آوری ادله و مدارک مستند، ضمن اثبات بی اساس بودن این شایعات پلیس را هر لحظه به مظنونین اصلی نزدیک تر می کرد.

سردار واعظی ادامه داد: پس  از بررسی چندین و چند باره مدارک جمع آوری شده و مرور ادله  مطرح شده به وسیله کارآگاهان، نهایتا فرزند 19 ساله مقتول به عنوان مظنون اصلی دستگیر شد.

وی اظهار داشت: متهم دستگیر شده ضمن اعتراف به قتل پدرش علت آن را  اختلاف خانوادگی و بی توجهی مقتول به همسرش (مادر متهم) عنوان کرد.

به گفته فرمانده انتظامی استان بوشهر، اسلحه کلاش به کار رفته در این حادثه کشف و 3 نفر متهم دیگر که ضمن همکاری با مقتول سعی در ایجاد انحراف در مسیر پرونده را داشتند نیز دستگیر شدند.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر