جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۴۷۰
يکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴

فکرشهر: فرمانده ناجا گفت: حادثه تروریستی چابهار تأثیر منفی بر روحیه مردم نداشته و امیدواریم با همکاری مردم منطقه بتوانیم به سرنخ‌های مناسبی برای دستگیری مجرمان این حادثه برسیم.

به گزارش فکرشهراز ایسنا، سردار حسین اشتری امروز یکشنبه 18 آذر،  در حاشیه بازدید از مرکز فوریت‌های 197 کرج با اشاره به حادثه تروریستی چابهار ادامه داد: این توطئه با هوشیاری و شجاعت نیروهای انتظامی شهرستان چابهار خنثی شد و خودروی فرد تروریست قبل از اینکه به مقر فرماندهی نیروی انتظامی وارد شود، منفجر شد.

این مسئول توضیح داد: در ارتباط با این حادثه تا کنون 10 نفر شناسایی و دستگیر شده اند و بقیه نیز به مرور زمان دستگیر خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: حادثه تروریستی چابهار تأثیر منفی بر روحیه مردم نداشته و امیدواریم با همکاری مردم منطقه بتوانیم به سرنخ‌های مناسبی برای دستگیری مجرمان این حادثه برسیم.

سردار اشتری در ادامه با اشاره به وضعیت  مرزبانان گروگان در محدوده مرزهای افغانستان و پاکستان اظهار کرد: تلاش‌های لازم هم از طریق وزرات خارجه و هم ستاد کل نیروهای مسلح صورت گرفته و امیدواریم همه این مرزبانان در سلامت کامل به آغوش خانواده خود بازگردند.

وی در ادامه با اشاره به ضریب اعتماد مردم به نیروی انتظامی افزود: با نظرسنجی‌های صورت گرفته رضایت مردم نسبت به عملکرد نیروی انتظامی افزایش داشته است.

فرمانده ناجا توضیح داد: این نظرسنجی‌ها هم از طریق سازمان‌های معتبر خارج از سیستم نیروی انتظامی صورت گرفته و هم از طریق مرکز افکارسنجی نیروی انتظامی انجام شده است.

وی ابراز کرد: این نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد اعتماد عمومی به نیروی انتظامی افزایش یافته و  این امر نتیجه توجه پلیس به نظرات، انتقادات و پیشنهادات مردم بوده است.

فرمانده ناجا افزود: نیروی انتظامی به مطالبات و خواسته های منطقی و معقول مردم پاسخ درستی می‌دهد و پاسخگویی را از جمله مهمترین وظایف خود می‌داند.

سردار اشتری ادامه داد: تک تک افراد مشغول در نیروی انتظامی از میان مردم و از دل ملت انتخاب می‌شوند و مردم احترام خوبی برای آنها قائل هستند.

وی با تأکید بر اینکه تجربه نشان داده حتی تجمعاتی که در کشور رخ می‌دهد، بعد از یکی دو روز با توصیه‌ها و رهنمودهای نیروی انتظامی به پایان می‌رسد،  خاطر نشان کرد: پلیس ایران در جایی که باید منعطف برخورد می‌کند و از مشارکت مردم برای پیشبرد اهداف خود استفاده می‌کند و در فضایی که لازم است هم به طور مقتدرانه عمل می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور خاطر نشان کرد: اعتبار نیروی انتظامی هر روز در حال افزایش است که این مرهون تلاش پرسنل و مشارکت مردم است.

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنانش درباره اخلالگران بازار ارز،  نیز گفت: تعداد مشخصی از آن‌ها با هماهنگی دستگاه قضایی شناسایی و دستگیر شده‌اند.

این مسئول ابراز کرد: نیروی انتظامی در حوزه شناسایی اخلالگران ارز به‌خوبی عمل کرده و با اشراف اطلاعاتی خوبی که در این حوزه دارد، افراد موثر را شناسایی و دستگیر می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به مقابله پلیس با قاچاق کالا و سوخت گفت: امسال میزان کشفیات قاچاق کالا و سوخت افزایش یافته و میزان قاچاق به خوبی مهار شده است.

سردار اشتری گفت: متولیان مربوطه باید برای مبارزه با قاچاق سوخت برنامه‌ریزی کنند و اجازه ندهند بنزین و نفت سفید در مناطق مرزی به‌راحتی در دسترس باشد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر