سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۴۷۹
دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵

فکرشهر: در هفته پانزدهم لیگ دسته اول جام آزادگان تیم شاهین شهرداری بوشهر با شکست در مقابل سرخپوشان پاکدشت صدرنشینی جدول لیگ دسته یک را به تیم میهمان واگذار کرد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، تیم شاهین شهرداری بوشهر عصر امروز در هفته پانزدهم لیگ دسته اول جام آزادگان میزبان تیم سرخپوشان پاکدشت در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر بود.

در این بازی تیم شاهین بوشهر با توجه به موقعیت میزبانی، برای برد برنامه‌ریزی کرده بود تا همچنان صدرنشینی خود را در جدول  لیگ دسته اول جام آزادگان حفظ کند.

 در نیمه نخست این بازی در دقیقه 14 میلاد صارمی با شوت سرکش خود با گشودن دروازه حریف،  توانست تیم شاهین شهرداری بوشهر را پیروز میدان کند و شادی و شور خاصی به ورزشگاه بیاورد.

پس از این گل دو تیم حملات گوناگونی بر روی دروازه یکدیگر تدارک دیدند که این بازی با فراز و نشیب‌های آن با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم شاهین بوشهر در نیمه نخست به پایان رسید.

در نیمه دوم، تیم سرخپوشان پاکدشت برای جبران گل خورده  حملات متعددی بر روی دروازه شاهینی‌ها تدارک دید که محمد اوسانی در دقیقه 69 توانست بازی را به تساوی بکشاند.

  

پس از این گل حملات دو تیم بر روی دروازه‌ها بیشتر شد که در اواخر بازی در دقیقه 82 رضا مرادی توانست از روی نقطه پنالتی دومین گل تیم سرخپوشان پاکدشت را به ثمر برساند و برنده بازی شود.

سرخپوشان پاکدشت با این برد 29 امتیازی شد و جای شاهین شهرداری بوشهر در صدر نشست و شاهین هم 27 امتیازی ماند و رده سوم  جدول لیگ دسته اول جام آزادگان جای گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر