پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۴۸۵
دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸

فکرشهر:  مدیر دفتر مشارکت‌های مردمی حساب ۱۰۰ امام (ره) بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: ساخت مسکن برای محرومان استان بوشهر با مشارکت خیرین سرعت می‌گیرد.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمدرضا رستمیان اظهار داشت: حساب بانکی ۱۰۰ با صدور فرمان امام رحمه الله علیه برای جمع‌آوری کمک‌ها برای ساخت مسکن برای محرومان ایجاد شد که برکات بسیار زیادی برای خانه‌دار شدت محرومان داشته است.

وی خاطرنشان کرد: این حرکت ارزشمند بین مردم با استقبال فراوانی مواجه شد و مردم به غیر از کمک نقدی،‌ زمین،‌ آجر،‌ آهن و دیگر مصالح ساختمانی نیز برای ساخت مسکن محرومان به بنیاد کمک می‌کردند.

 مدیر دفتر مشارکت‌های مردمی حساب ۱۰۰ امام (ره) در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر بیان کرد: خیرین استان بوشهر ۱۶۰ میلیون ریال به صورت نقدی و ۱۸۰ میلیون ریال به صورت غیرنقدی برای کمک به ساخت مسکت محرومان کمک کردند.

وی خواستار تلاش برای فرهنگ‌سازی مشارکت خیرین در ساخت مسکن برای محرومان شد و اضافه کرد: در صورتی که این فرهنگ‌سازی به صورت مناسبی انجام شود هیچ نیازمند و محرومی فاقد مسکن نخواهد بود.

رستمیان ادامه داد: دفتر مشارکت‌های مردمی حساب صد امام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر آماده دریافت کمک‌ها و مشارکت‌های نقدی و غیرنقدی خیرین استان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر