جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۴۸۶
دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳

فکرشهر:  معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر بر لزوم ارائه محتوای باکیفیت و مطلوب ارزشی در فضای مجازی تاکید کرد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا صبح دوشنبه در کارگاه آموزشی سواد رسانه ای با موضوع تولید محتوا در فضای مجازی با حضور یاوران رسانه‌ای جمعیت بانوان فرهیخته فرهنگی در فضای مجازی و رسانه بر لزوم ارائه محتواهای مطلوب و با کیفیت در فضای مجازی تاکید کرد.

وی افزود: محتویات ارائه شده در فضای مجازی باید بر اساس واقعیت ها باشد هر چیزی دم دست ما بوده نباید در فضای مجازی به کار ببریم باید ببینم چه اندازه این محتوا واقعیت دارد.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر به تشریح ابعاد مدیریت فرهنگی در فضای مجازی پرداخت و گفت: بحث دیگری که در این زمینه مطرح می‌شود موضوع مدیریت است، کسی که در جریان این کار قرار می گیرد باید خودش ارزشی باید تا بتواند محتوای ارزشی ارائه دهد.

وی با بیان این که مطالب ارائه شده در فضای مجازی باید حق محور و عدالت محور باشند، اضافه کرد: کسانی که در زمینه تولید محتوای فرهنگی در فضای مجازی فعالیت می‌کنند باید دنباله جامعه هدفی باشند که ارزشی باشد، اصول و محتوای فضای مجازی باید در جامعه ارزشی باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر