پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۵۰۹
سه‌شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹

فکرشهر:  شهردار گناوه گفت: پیمانکاران به دلیل افزایش قیمت مصالح پای کار نمی‌آیند.

به گزارش فکرشهر از مهر، ماشاالله احمدی عصر دوشنبه درجلسه شورای ترافیک شهرستان گناوه اظهار داشت: شهرداری نسبت به تعهدات خود در اجرای طرح های عمران شهری همواره پیگیر است و به خوبی عمل می‌کند اما پیمانکاران به دلیل افزایش قیمت مصالح پای کار نمی آیند.

وی افزود: مجموعه شهرداری اجرای مصوبه های شورای ترافیک را همواره در اولویت کاری خود قرار داده است و تا جایی که این شهرداری امکانات در اختیار داشته کارها و مصوبه های مربوط را اجرا کرده است.

احمدی گفت: احداث رفیوژ در شش خیابان اصلی این شهر که در کاهش تصادفات موثر بوده انجام  گرفته و پایه های روشنایی آنها نیز عملیاتی شده و در زمینه نصب دوربین ها نیز شهرداری تمام مقدمات را انجام و آماده کرده  است که در صورت تامین مبلغ اعتبار لازم این کار انجام خواهد شد.

شهردار گناوه گفت: مشکلات و امکانات شهر باید با نظر خود مسئولان شهر بررسی شود و دیدگاه‌های شهرداری‌های گناوه و ریگ برای اجرای طرح و برنامه‌های ترافیکی باید را مورد توجه  مسئولان استانی مرتبط قرار گیرد.

لزوم اجرای مصوبات شورای ترافیک

حسام منصوری مطلق معاون امورعمرانی فرمانداری گناوه نیز اظهار داشت: سازماندهی سرویس مدارس بسیار مهم و ضروری است که باید قبل از آغاز سال تحصیلی ساماندهی صورت گیرد تا در هنگام باز شدن مدارس خانواده ها دچار مشکل نشوند.

وی افزود: تعداد سرویس مدارس باید مشخص باشد و ساماندهی این سرویس های خودرویی  در سال تحصیلی جاری در دستور کاردستگاه ها و نهادهای مربوط قرار گیرد.

معاون امورعمرانی فرمانداری گناوه ادامه داد: گشت های تاکسیرانی احیاء شده است ولی هنوز به شرایط مطلوب که مدنظر است نرسیده ایم  که باید پیگیری های لازم در این زمینه نیز توسط نهادهای مرتبط صورت پذیرد.

وی با تقدیر از زحمات راهنمایی و رانندگی گفت: راهنمایی رانندگی با تمام امکانات و توان خود در حال انجام خدمات هستند و تمام تلاش خود را برای حل مشکلات بکار برده اند ولی برخورد با رانندگان متخلف هنوز مطلوب نیست و لازم است که در این زمینه تلاش و همت بیشتری صورت پذیرد.

معاون امورعمرانی فرمانداری گناوه تصریح کرد: در شورای ترافیک این شهرستان تاکنون مصوبه های مختلفی به تصویب رسیده است که بیشترآنها هنوز به اجرا در نیامده است که به تبع آن این امر باعث نارضایتی عموم مردم می شود.

وی اظهارداشت: دستگاه های مرتبط باید مصوبه های شورای ترافیک را درصورت غیر فوری بودن در مدت یک ماه اجرایی کنند و این مصوبه ها نباید مشمول مرور زمان شود.

رفع نقاط بحرانی در ریگ

مسعود شیرافکن بخشدار ریگ نیز در این جلسه گفت: در بخش ریگ در چندین راه ارتباطی  نقاط بحرانی و حساسی وجود دارد که باید برای برطرف کردن آنها تلاش کرد.

وی افزود: جاده گوابین به احشام احمد و پوزگاه به گاوسفید، تقاطع روستای محمدی، سه راهی کوهک  از جاده های بحرانی در بخش ریگ است که باید برای برطرف کردن مشکلات آنها برنامه ریزی های لازم انجام شود.

بخشدار ریگ ادامه داد: قبل از میدان امام علی(ع) سرعتکاه های اضافی وجود دارد که لازم است برداشته شود زیرا مردم دراین زمینه مراجعات مکرری به بخشداری داشته اند و لازم است که این مورد نیز رسیدگی شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر