جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۵۱۳
سه‌شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲

فکرشهر: فرمادار شهرستان کنگان گفت: احزاب در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان کنگان حرکت کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، فتح اله نوروزی ظهر دوشنبه در نشست با با مدیران احزاب شهرستان کنگان اظهار داشت: احزاب و گروه های سیاسی از ظرفیت های خوب برای توسعه شهرستان هستند.

وی افزود: یکی از خواسته‌های ما از احزاب به عنوان فعال و تشکیلات سیاسی این است که از مسئولان دستگاه‌های اجرایی مطالبه‌گری کنند و نقاط ضعف و قوت و مشکلات را به مسئولان یادآوری کنند.

فرماندار کنگان گفت: یکی از برنامه های فرمانداری کنگان ارتباط بیشتر و صمیمی تر با احزاب و گروه های سیاسی است.

وی افزود: هر برنامه‌ای ممکن است، نقاط ضعف و قوتی داشته باشد که برای تقویت آن باید تلاش شود و تقویت جایگاه احزاب مقدمه‌ای برای تقویت انسجام داخلی و ملی است.

نماینده عالی دولت در شهرستان کنگان گفت: احزاب شهرستان با احترام به اکثریت و سیاست‌های پیشرو در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان کنگان حرکت کنند.

فرماندار تقویت و تداوم فعالیت احزاب و تشکل‌ها از مهمترین رویکردهای دولت تدبیر و امید است، اشاره کرد و اظهار داشت: احزاب را معتمدین مردم، نماینده افکار عمومی و زبان گویای مردم می‌دانیم.

نوروزی ادامه داد: احزاب از سرمایه های اجتماعی کشور هستند که در حال حاضر با سختی فعالیت می‌کنند. مشارکت احزاب در مسائل غیرسیاسی ضمن کمک به دولت، روند فعالیت‌های در حال انجام را بهبود می بخشد.

نوروزی بر لزوم انجام کار تشکیلاتی در بین فعالین سیاسی جامعه تاکید کرد.

فرماندار در پایان به تشریح اخرین وضعیت پروژه های اجرایی در دست اقدام و انجام شده در شهرستان کنگان پرداختند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر