سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۵۳۳
چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲

فکرشهر: دو تیم پرسپولیس و پدیده مشهد بهترین عملکرد را در دیدارهای خانگی این فصل از رقابت‌های لیگ برتر دارند.

به گزارش فکرشهر از مهر، در حالی هفته پانزدهم رقابتهای لیگ برتر را هم پشت سر گذاشتیم که اکثر تیم های حاضر در این مسابقات یک دیدار معوقه دارند و تعداد بازی هایشان به ۱۴ رسیده است. در پایان هفته پانزدهم همه تیم ها بین ۶ تا ۸ بار در خانه به میدان رفته اند و در این میان بهترین عملکرد در دیدارهای خانگی به دو تیم پدیده و پرسپولیس تعلق می گیرد.  

تیم فوتبال پدیده از ۸ بازی خانگی با ۵ پیروزی، ۲ تساوی، یک شکست، ۱۱ گل زده، ۴ گل خورده و ۱۷ امتیاز در صدر جدول فرضی دیدارهای خانگی قرار گرفته است. تنها شکست خانگی تیم پدیده به هفته نخست و شکست مقابل پرسپولیس باز می گردد.

پرسپولیس با یک بازی خانگی کمتر از پدیده با ۵ پیروزی، ۲ تساوی، بدون شکست، ۹ گل زده، ۲ گل خورده و ۱۷ امتیاز دومین تیم برتر در دیدارهای خانگی است.

تراکتورسازی و سپاهان نیز هر یک با ۱۶ امتیاز و تنها به دلیل تفاضل گل در رده‌های سوم و چهارم جدول دیدارهای خانگی قرار می گیرند.  

ضعیف ترین تیم در دیدارهای خانگی ذوب آهن است. ذوب تنها تیمی است که تاکنون در خانه پیروز نشده است. این تیم اصفهانی با ۳ تساوی، ۳ شکست، ۷ گل زده، ۱۰ گل خورده و ۳ امتیاز ضعیف ترین تیم در دیدارهای خانگی است. سپیدرود و نفت مسجد سلیمان هم با ۵ و ۶ امتیاز دومین و سومین تیم ضعیف در دیدارهای خانگی هستند.

پدیده، پرسپولیس و تراکتوسازی با ۵ پیروزی خانگی بهترین عملکرد را در این زمینه دارند. نساجی، صنعت نفت و ماشین سازی هر یک با ۵ تساوی خانگی بیشترین مساوی خانگی را دارند. تراکتورسازی، پیکان و استقلال خوزستان هم در خانه تنها یکبار متوقف شده اند تا دارای کمترین تساوی خانگی باشند.

پرسپولیس، تراکتورسازی و سپاهان تنها تیم های شکست ناپذیر در خانه هستند و دو تیم استقلال خوزستان و سپیدرود با ۴ شکست، بیشترین شکست خانگی را در کارنامه دارند.

بهترین خط حمله در خانه به تراکتورسازی با ۱۶ گل زده اختصاص دارد و سپیدرود با تنها ۲ گل در خانه ضعیف ترین خط حمله خانگی را دارد.

بهترین خط دفاع در دیدارهای خانگی به استقلال تعلق دارد. آبی پوشان که در جدول دیدارهای خانگی با ۹ امتیاز در رده نهم قرار دارند که این نشان دهنده عملکرد ضعیف شان در ورزشگاه آزادی است، در خانه تنها یکبار دروازه شان باز شده تا از این حیث بهترین تیم باشند. دروازه آبی پوشان تنها برابر سپاهان یکبار در خانه باز شد که همان یک گل منجر به تنها شکست خانگی آنها هم شد.

سپیدرود رشت با دریافت ۱۴ گل در دیدارهای خانگی از این حیث دارای ضعیف ترین عملکرد است. بهترین و بدترین تفاضل گل هم در بازی های خانگی به دو تیم تراکتورسازی و سپیدرود تعلق دارد. تراکتورسازی با تفاضل گل ۱۲ و سپیدرود با تفاضل گل منفی ۱۲ بهترین و ضعیف ترین عملکرد را از این حیث دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر